احتمالا اطلاعات جدیدی از Resident Evil 8 به زودی منتشر می‌شود

در ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ , 23:59:00
اطلاعات-جدیدی-از-Resident-Evil-8

با توجه به اطلاعاتی که در اکانت توییتر AestheticGamer بیان شده، به نظر می‌رسد به زودی اطلاعات جدیدی از Resident Evil 8 منتشر خواهد شد. با دنیای بازی همراه باشید.

سال گذشته عنوان Resident Evil Remake 2، یک اثر باز‌سازی شده منحصر به فرد در تاریخ نسل هشتم بازی‌های ویدئویی بوده است. اکنون و یک سال پس از آن، عرضه یک بازسازی جدید دیگر با عنوان Resident Evil 3 اشتیاق و هیجان فراوانی را در دل طرفداران این فرنچایز به وجود آورده است. شایعات مطرح‌شده نشان می‌دهد که ممکن است سال بعد نیز یک Resident Evil  دیگر داشته باشیم.

اکانت AestheticGamer با نام مستعار Dusk Golem که از افشاکنندگان نسبتاً معتبر بازی‌های ویدئویی است، در توییتر خود اظهار داشت که رزیدنت اویلی که در سال ۲۰۲۱ خواهد آمد، در واقع همان Resident Evil 8 است و به زودی اطلاعات جدیدی از آن منتشر می‌شود. همچنین بازی کاملاً قرار نبوده که نسخه هشتم باشد و پیش‌تر در مراحل توسعه قرار بوده که Resident Evil Revelations 3 در نظر گرفته شود.

بسیار خب. یک بازی کوچک دیگر تمام شده و انتهای همین ماه جزئیاتی از آن منتشر می‌شود. رزیدنت اویل ۲۰۲۱ در واقع Resident Evil 8 است. ولی همیشه نسخه هشتم نبوده. در بیشتر زمان توسعه عنوان Revelations 3 را داشته است.

گویا بازی به زاویه دوربین اول شخص به‌کار گرفته شده در Resident Evil 7 باز می‌گردد و کمی از عناصر همیشگی سایر بازی‌های این فرنچایز فاصله خواهد گرفت.

بازی اول شخص است و ممکن است بسیاری از کاربران از آن متنفر باشند، چون بازی از عناصر داستانی و شخصیتی رزیدنت اویل فاصله خواهد گرفت. توهم، جنون و ناتوانی در اعتماد به دیگران از موضوعات اصلی بازی هستند.

عنوان Resident Evil 7 تجربه‌ای متفاوت و باور‌نکردنی بود و تلاش استودیو بازی‌سازی Capcom برای بازگرداندن تزریق ترس به گیمرها در این بازی قابل تحسین است.

باید بگوییم که این موارد در حال حاضر شایعاتی هستند که توسط یک اکانت توییتر، با سابقه افشاسازی‌های فراوان در حوزه بازی‌های ویدئویی مطرح شده است. این اکانت پیش‌تر گفته بود که Resident Evil 3 پیش از آنچه تصورش را بکنیم خواهد آمد و این اتفاق نیز افتاد. البته آنها از توسعه چندین عنوان از سری بازی‌های سایلنت هیل (Silent Hill) نیز صحبت کرده بودند که هنوز خبری هرچند کوچک در مورد آنها وجود ندارد.جدای از این موارد نیز شایعاتی وجود دارد که بازی Resident Evil 8، یک عنوان میان‌نسلی خواهد بود.

در حال حاضر جدیدترین عنوان منتشرشده از سری بازی‌های رزیدنت اویل، نسخه بازسازی شده از قسمت سوم آن است که کمتر از یک هفته پیش، روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس One و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

نظرات خود را در مورد اطلاعات جدیدی از Resident Evil 8 که به زودی منتشر می شود، با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر