انیمیشن ۲۰ قسمتی از روی شخصیت اولاف منتشر خواهد شد

در ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ , 14:30:09
انیمیشن-۲۰-قسمتی-از-روی-شخصیت-اولاف

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا انیماتور و صداپیشه کمپانی دیزنی، از خانه و راه دور ساخت انیمیشن ۲۰ قسمتی از روی شخصیت اولاف ، آدم‌برفی سری فیلم‌های Frozen را به نتیجه برسانند. با دنیای بازی همراه باشید.

بحران ناشی از ویروس کرونا، همه را خانه‌نشین کرده است. تقریباً تولید هر فیلم یا برنامه تلوزیونی نیز فعلاً تعطیل است. با این حال این مساله انیمیشن‌ساز و صداپیشه محبوب کمپانی دیزنی را متوقف نکرده است.

صبح دوشنبه بخش انیمیش‌سازی مجموعه دیزنی، سریال کوتاه در خانه با اولاف (At Home With Olaf) را که از روی شخصیت محبوب آدم‌برفی سری فیلم‌های یخ‌زده (Frozen) ساخته می‌شود، معرفی کرد.

در خانه با اولاف، پروژه جدیدی است که در آن هیروم ازموند (Hyrum Osmond) انیماتور کمپانی دیزنی و جاش گاد (Josh Gad) صداپیشه این شخصیت، با یکدیگر همکاری می‌کنند.

ازموند، پیش از سرپرستی بخش انیمیش عنوان موآنا (Moana)، طراح کاراکتر اولاف در قسمت اول فیلم Frozen بوده است. ازموند و گاد، هر دو از خانه روی این پروژه جدید کار خواهند کرد. بخش انیمیشن دیزنی در اکانت توییتر خود، به این مساله اشاره کرده است.

با شروع این هفته، سریال کوتاه و جدیدی را در مورد اولاف، آدم‌برفی مورد علاقه همه، به تهیه‌کنندگی سرویس دیجیتال دیزنی ببینید و لذت ببرید. این انیمیشن در خانه و از راه دور توسط ازموند ساخته و به وسیله جاش گاد صداگذاری شده است.

تمامی قسمت‌ها به صورت رایگان در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی و همچنین وبسایت تازه تاسیس کمپانی دیزنی منتشر می‌شود.

دیزی صبح دوشنبه سایت جدیدی را برای ایجاد سرگرمی در فضای خانوادگی رونمایی کرد و راهی جدید را در اختیار خانواده‌ها و فرزندانشان برای سرگرم شدن در روزهای سخت  قرنطینه قرار داد.

اینکه در چه بازه‌های زمانی، سریال At Home With Olaf، منتشر خواهد شد، هنوز توسط کمپانی دیزنی اعلام نشده است. اما از آنجایی که ۲۰ قسمت از آن در برنامه ساخت قرار دارد، به نظر نمی رسد که باید  برای دیدن همه اپیزود‌ها زیاد صبر کنیم. آدم‌برفی اولاف در هر دو قسمت فیلم Frozen حضور داشته است. عنوان Frozen 2 در هنگام اکران، رکورد افتتاحیه باکس آفیس تاریخ را نیز شکسته بود.

نظرات خود را در مورد ساخت انیمیشن ۲۰ قسمتی از روی شخصیت اولاف با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر