اطلاعاتی از ویژگی‌ تکنولوژی رهگیری پرتو بازی Dying Light 2 منتشر شد

در ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ , 15:00:01
رهگیری-پرتو-بازی-Dying-Light-2

بازی Dying Light 2 قطعا یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال جاری است که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن منتشر نشده است. با دنیای بازی همراه باشید.

این بازی که قرار بود در بهار سال جاری منتشر شود، در اوایل سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی توسط کمپانی تکلند تاخیر خورد. تیم توسعه بازی همچنان در حال کار روی این پروژه عظیم است که با رفع مشکلات و نواقص، عنوانی را عرضه کنند که تجربه فوق‌العاده‌ای را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. این تجربه فوق العاده قطعا با کمک تکنولوژی رهگیری پرتو در بازی Dying Light 2 و بقیه افکت‌های طبیعی‌تر میسر خواهد شد.

کارگردان رندرینگ بازی Dying Light 2،‌ آقای توماس ژاکوفسکی در مصاحبه‌ای با مجله رسمی پلی‌استیشن تاکید کرد که سیستم رهگیری پرتو با کمک افکت‌های انسداد محیطی، عملکر فوق‌العاده‌ای در این بازی به‌جا گذاشته است.

به لطف این تکنولوژی، برای مثال، سایه‌هایی که در هوای آفتابی وجود دارند بشدت واقعه‌گرایانه بنظر می‌رسد. ( همچنین میزان بزرگ بودن سطح خورشید در بازی نیز تاثیرات خود را به‌جا خواهد گذاشت) افکت‌های انسداد محیطی (Ambient occlusion) به یک ثبات بیشتری رسیدند و از این پس، مشکلات مربوط به ویژگی‌های افکت‌های تاثیرگذار روی فضای صفحه در آن‌ها دیده نمی‌شود. (برای مثال، هنگامی که به سطوح میز نگاه می‌کنیم، زمین زیر آن میز در تصویر نمایش داده شده تاثیری در عملکرد صفحه نمایش نمی‌گذارد)

از دیگر تفاوت‌های این تکنولوژی در محیط‌های تاریک است. برخلاف نسخه قبلی این بازی که در محیط‌های تاریک کمی از افکت نور طبیعی خورشید برای روشنایی استفاده می‌شد، در این نسخه مناطق تاریک از منابع نوری مصنوعی مانند چراغ قوه‌ها برای انعکاس تصویر اجسام از روشنایی استفاده خواهد. آقای ژاکوفسکی در ادامه توضیح داد که:

مناطق تاریک مهم‌ترین عنصر بازی ما است. به همین دلیل ما در حال آزمایش روشنایی ثانویه ( منعکس کردن سطوح) از منابع نور مصنوعی ( همانند چراغ قوه) هستیم که تجربه اکتشاف این مناطق تاریک را به صورت واقعی‌تر امکان‌پذیر کند.

بازی Dying Light 2 یک بازی میان نسلی است که در ابتدا قرار است برای کنسول‌های پلی‌استیشن۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخی نامشخص عرضه شده و سپس برای ‌کنسول‌های نسل بعد نیز به صورت همزمان منتشر شود.

نظر خود را پیرامون تکنولوژی رهگیری پرتو در بازی Dying Light 2 را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر