قدرت کارت گرافیک پلی استیشن ۵ و Xbox Series X عامل برتری آن‌ها نیست

در ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ , 18:00:38
Helheim Hassel,Xbox Series X,کارت گرافیک پلی استیشن 5

طراح ارشد بازی Helheim Hassel می‌گوید موتور‌های بازی سازی قدرتمند، نقش تعیین کننده‌ای در نسل بعد دارند و قدرت کارت گرافیک پلی استیشن ۵ و Xbox Series X چندان اهمیت ندارد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

از ابتدای هفته گذشته دو کمپانی سونی و مایکروسافت، اقدام به انتشار اطلاعاتی پیرامون کنسول‌های نسل بعد خود کردند و در نتیجه توسعه دهندگان با اطمینان بیشتر و دید بازتری به تحلیل و پیشبینی درباره آینده نسل بعد می‌پردازند. هر دو کنسول در برخی زمینه‌ها نسبت به دیگری برتری دارد، کارت گرافیک قوی‌تر یکی از زمینه‌های برتری Xbox Series X نسبت به PS5 است.

آقای اوزان درودال (Ozan Drøsdal)، طراح و کارگردان استودیو Perfectly Paranormal و بازی Hellheim Hessel در مصاحبه‌ای با وبسایت Gamingbol به صحبت درباره روند نسل بعد کنسول‌ها پرداخت. وی معتقد است توانمندی‌های گرافیکی و قدرت کارت گرافیک پلی استیشن ۵ و Xbox Series X چندان در برتری یک کنسول نسبت به دیگری اثرگذار نیست.

ما واقعا تفاوت چندانی بین دو کنسول احساس نمی‌کنم. هر دوی آن‌ها بسیار قدرتمند هستند و جوابگو نیازهای خلق یک عنوان بی‌نظیر در آینده هستند.

وی همچنین به اظهار نظر پیرامون موتور اختصاصی ۳D صوتی کنسول پلی استیشن ۵ پرداخت و این قطعا را “خارق‌ العاده” توصیف کرد.

فناوری صداگذاری ۳D به شدت جذاب است و مطمئنا احساس خیلی خوبی را در مخاطب القا می‌کند. به محض عرضه کنسول‌ها این قابلیت را امتحان می‌کنم!

وی در ادامه نظرات خود را درباره سیاست‌های سونی و مایکروسافت در قراردادن قابلیت Backward بیان کرد. وی معتقد است این تصمیم بسیار “قابل احترام” است.

جدیدترین ساخته استویدو Perfectly Paranormal، عنوان Helheim Hassel هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و نینتندو سوئیچ در دست توسعه است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر