هیرو جدید بازی Overwatch چهاردم آوریل در دسترس قرار می‌گیرد

در ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ , 18:00:22
هیرو جدید بازی Overwatch

طبق اعلام استودیو بلیزراد هیرو جدید بازی Overwatch طی دو روز آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. این هیرو که Echo نام دارد در دسته Damage Dealers قرار می‌گیرد. برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

روز گذشته استودیو بلیزارد (Blizzard Entertainment)، تاریخ رسمی در دسترس قرار گرفتن هیرو جدید بازی Overwatch را اعلام کرد. هیرو جدید بازی، Echo از روز سه شنبه ۲۶ام ماه جاری (۱۴ام آوریل) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ در دسترس خواهد بود. البته نسخه آزمایشی این هیرو هم‌اکنون در سرور‌های آزمایشی Overwatch قابل تجربه است. اکو سی و دومین هیرو اورواچ است، اولین بار در انیمیشن <<Reunion>> که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، دیده‌ شد.

این هیرو در دسته Damage Dealers قرار می‌گیرد، بنابراین قابلیت tri-shot از فاصله دور و پرتاب cluster bombs را دارد. آسیب زدن با آتش، پرش‌های بلند یا پرواز از دیگر قابلیت‌های جذاب این هیرو است. مهارت Ultimate اکو اما، مسلما جذاب‌ترین قابلیت اوست. این هیرو می‌تواند برای مدت کوتاهی توانمندی‌های هیرو‌های دشمن را کپی کند. اکو آخرین هیرو است که پیش از عرضه اورواچ ۲ برای این بازی عرضه معرفی می‌شود.

مطمئنا گذر زمان میزان متعادل بودن و اقبال مخاطبان به Echo را مشخص می‌کند و باید منتظر بازخورد هواداران و تصمیمات آتی بلیزارد بمانیم.
نظر شما درباره این هیرو چیست؟ آیا توانایی‌های آن در سطح قابل قبولی نسبت به دیگر هیرو‌های قرار دارد؟ آیا می‌تواند مخاطابان را به خود جذب کند؟ دیدگاه‌های خود را با دنیای بازی در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر