تاریخ انتشار بازی New World به تعویق افتاد

در ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ , 19:02:49
تاریخ-انتشار-بازی-New-World

تاریخ انتشار بازی New World ، ساخته استودیو بازی‌سازی آمازون (Amazon) و در سبک نقش‌آفرینی/آنلاین، با تاخیر روبرو شده است. با دنیای بازی همراه باشید.

عرضه بازی مورد انتظار New World، ساخته استودیو بازی‌سازی آمازون (Amazon) و در سبک نقش‌آفرینی/آنلاین، با تاخیر روبرو شده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، بازی در تاریخ ۲۵ اگوست (۴ شهریور) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. پیش از آن نیز نسخه بتا یک ماه زودتر و در جولای (مرداد ۹۹) ارائه خواهد شد.

توسعه‌دهندگان بازی دلیل این تعویق را همه‌گیری ویروس کرونا و در نتیجه آن چالش‌های دورکاری کارمندان توصیف کرده‌اند.

مانند بیشتر شما، کل تیم ما نیز درگیر همه‌گیری جهانی بحران ویروس کرونا شده است. در حالی که ما همچنان در حال پیشرفت در مسیر ساخت بازی هستیم، اما توسعه یک عنوان بلندپروازانه در سبک MMO مانند New World به شکل از راه دور، چالش‌هایی را به وجود آورده است. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که زمان لازم را برای بهتر شدن بازی New World در اختیار داریم. بنابراین تصمیم گرفتیم برای رسیدن به کیفیت مورد نظر خود، عرضه بازی را به تعویق بیاندازیم.

کاربران البته هنوز می‌توانند به نسخه آلفا دسترسی داشته باشند. توسعه‌دهندگان نیز قبل از انتشار نسخه نهایی، اطلاعات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهند داد.

بازی New World به عنوان اولین اثر Amazon Game Studios Orange County، روایت‌کننده یک ماجراجویی جذاب در جزیره‌ای اسرارآمیز و سرشار از قدرت‌های مرموز است. بازیکنان در سه دسته‌بندی مختلف (The Lost، Angry Earth و Ancients) وارد جزیره شده و به نبرد با یکدیگر می‌پردازند. هر دسته ویژگی‌ها و ارتباطات مخصوص خود را به محیط بازی خواهد داشت.

بازی New World یکی از بسیار عناوینی است که در هفته‌های اخیر عرضه آن به دلیل بحران کرونا به تعویق افتاده است. از مهم‌ترین عناوین این لیست بلند بالا، در حل حاضر می‌توان به Wasteland 3 ، Hellpoint، The Last of Us Part II و Marvel’s Iron Man اشاره کرد.

نظرات خود را در مورد به تعویق افتادن تاریخ انتشار بازی New world با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر