ممکن است توسعه بازی System Shock 3 همچنان ادامه داشته باشد

در ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ , 20:00:55
توسعه-بازی-System-Shock-3

نایب رییس بخش بازاریابی و توسعه تجارت استودیو OtherSide Entertainment در اطلاعیه‌ای در فروم‌های وبسایت استودیو صحبت‌هایی کرد که گمان می‌شود توسعه بازی System Shock 3 ادامه داشته باشد. با دنیای بازی همراه باشید.

کاربران زیادی مدت‌هاست که در انتظار عرضه بازی System Shock 3 هستند. مجموعه OtherSide Entertainment به عنوان استودیو سازنده این بازی نیز زمان زیادی است که مشتاقانه منتظر فراهم شدن شرایط برای توسعه و انتشار این بازی است. اما چند ماه گذشته برای طرفداران این فرنچایز و توسعه‌دهندگان آن دوران سختی بود.

گزارشاتی که در ابتدای سال جاری منتشر شد، نشان از این می‌داد که توسعه بازی با مشکلات جدی روبرو شده است و در نتیجه آن استودیو بازی‌سازی OtherSide Entertainment نیز دچار سختی‌های فراوانی شد. بر طبق همین گزارش، تیم توسعه بازی آماده‌سازی این عنوان را کنار گذاشته بود.

به‌تازگی والتر سامل (Walter Somol) نایب رییس بخش بازاریابی و توسعه تجارت استودیو OtherSide Entertainment با انتشار اطلاعیه‌ای در فروم‌های وبسایت استودیو، اشاره کرد که کارمندان مجموعه در حال دورکاری هستند و همچنین کار روی یک کانسپت جدید با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal 4 در دست انجام است و «کاملاً خوب پیش می‌رود».

ما هنوز اینجا هستیم. و از راه دور و در خانه کار می‌کنیم. احتمالاً مانند بیشتر شما. کانسپت جدید ما کاملاً خوب پیش می‌رود و در مورد آن بسیار هیجان زده‌ایم. در حال پیاده‌سازی سبک هنری متمایزی برای این کانسپت جدید در کنار گیم‌پلی نو با استفاده از unreal engine 4 هستیم. می‌دانیم شاید شما هیجان زده‌اید. اما بیشتر این چیز زیادی نمی‌توانیم بگوییم.

البته والتر سامل در یادداشت خود اسمی از System Shock 3 به میان نیاورد. همچنین اشاره‌ای نکرد که وضعیت توسعه این بازی در چه مرحله‌ای است و آیا اصلا در حال توسعه است یا خیر. بنابراین هنوز مشخص نیست که بازی در روند توسعه قرار دارد یا نه. پیش از این توسط سخنگوی سابق استودیو OtherSide Entertainment اعلام شده بود که تیم  توسعه System Shock 3  از این استودیو جدا شده است.

البته با توجه به شرایط فعلی جامعه و همه‌گیری رو به افزایش ویروس کرونا، تقریبا در اکثر بازی‌های در دست توسعه، این شکل بلاتکلیفی‌ها وجود دارد.

نظرات خود را در مورد System Shock 3  با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر