هارد درایو SSD تجربه ای روان تر و سریع تر را برای گیمر ها رقم خواهد زد

در ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ , 13:00:42
هارد-درایو-SSD

مارکوس لتو  یکی از خالقین عنوان Halo و توسعه‌دهنده بازی مورد انتظار Disintegration در مصاحبه‌ای گفته است که هارد درایو SSD ، تغییری اساسی در توسعه و تجربه بازی‌ها ایجاد خواهد کرد. با دنیای بازی همراه باشید.

از هر آنچه که تاکنون کمپانی سونی از کنسول نسل بعد خود منتشر کرده است، هارد‌ درایو SSD آن بیشترین توجهات را به سوی خود جلب کرده است. توسعه‌دهندگان بازی های ویدئویی در سراسر صنعت ویدئوگیم، در مورد تأثیر آن بر بازی‌ها و نحوه طراحی آنها صحبت کرده‌اند. اگرچه در این مرحله تمام این صحبت‌ها در محدوده تئوری قرار دارد اما به هر صورت دلیلی برای هیجان انتظار عرضه پلی‌استیشن ۵ است.

یکی از توسعه‌دهندگانی که از وجود SSD هیجان‌زده است، مارکوس لتو (Marcus Lehto) یکی از خالقین عنوان Halo و توسعه‌دهنده بازی مورد انتظار Disintegration از استودیو V1 Interactive بوده است.

لتو در مصاحبه اخیر خود با وبسایت VGC گفته که هارد درایو SSD «تفاوت بزرگی» ایجاد می‌کند و «تجربه بازی را برای کاربران راحت‌تر و روان‌تر خواهد ساخت.»

این فناوری یک تغییر بزرگ را ایجاد می‌کند. هارد درایو SSD می‌تواند راهی جدید را به سوی محتواهای گسترده‌تری باز کند. استریم بازی‌ها سریع‌تر خواهد شد. کاربران دیگر درگیر لودینگ‌های طولانی و آزار‌دهنده نمی‌شوند و توسعه‌دهندگان نیز دیگر لودینگ‌های سنگین را پشت صحنه‌های سینماتیک طولانی پنهان نمی‌کنند. SSD کمک می‌کند تا هنگام تجربه بازی در کنسول‌ها، همه چیز روان‌تر و بهتر شود.

طبق گفته لتو ، به‌طور ویژه توسعه‌دهندگان کنسول‌های نسل بعدی از فناوری SSD مزیت‌های زیادی خواهند برد. چرا که به عقیده او توسعه بازی برای کنسول‌های نسل حاضر، مانند «توسعه ماشین‌آلات در عصر حجر» است.

من واقعاً از این موضوع هیجان‌زده هستم. زیرا یکی از مواردی که در حال حاضر برای ما سخت است، درگیر شدن با سیستم عامل‌های قدیمی کنسول‌های فعلی است. این سیستم عامل‌ها حدود هفت سال است که از عمرشان گذشته است. توسعه بازی برای آنها مانند توسعه ماشین‌آلات در عصر حجر است.

در همین حال بازی Disintegration محصول استودیو بازی‌سازی V1 Interactive برای عرضه روی کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس‌باکس One  و رایانه‌های شخصی در تاریخی نامشخص در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. ناشر این بازی Take-two خواهد بود و پیش از این نیز تریلری از این عنوان منتشر شده بود.

نظرات خود را در مورد هارد درایو SSD کنسول‌های نسل بعد با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر