استودیو TeamKill Media از تکنولوژی رهگیری پرتو پلی استیشن ۵ استفاده میکند
استودیو TeamKill Media، سازنده بازی Quantum Error قصد دارد از تکنولوژی رهگیری پرتو پلی استیشن ۵ در توسعه عنوان خود بهره ببرد و به گفته کارگردان بازی “پیادهسازی آن بسیار آسان است.” برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای گیم، با دنیای بازی همراه باشید.
بازی Quantum Error جزو اولین عناوینی بود که برای کنسول نسل بعد سونی تایید شد و توسعه دهندگان آن، اعضای استودیو TeamKill Media از زمان معرفی تا کنون بسیار از جنبههای مختلف بازی خود سخن گفتند و تلاش به ایجاد هیپ بین مخاطبان داشتند. یکی از ویزگیهای بارز این عنوان شوتر اول شخص وحشت-بقا، جلوههای بصری آن خواهد بود. پیشتر سازندگان از هدف خود برای دستیابی به رزولوشن ۴K و نرخ فریم شصت سخن گفتند و روز گذشته در صفحه رسمی توئیتر بازی موارد جالب دیگری را مطرح کردند.
سازندگان در پاسخ به سوال یکی از هواداران اعلام کردند، Quantum Error صد در صد از تکنولوژی رهگیری پرتو پلی استیشن ۵ در تمام المانها بازی بهره خواهد برد. زمانی که از آنها درباره چالشهای کار با این تکنولوژی پرسیده شد، روند پیاده سازی آن را ” بسیار آسان” توصیف کردند.
پیاده سازی [این تکنولوژی] بسیار آسان است. به کمک آن دستیابی به جلوههای بینقص کاملا امکانپذیر شدهاست. زمانی که از ray-tracing استفاده میکنید، یافتن ایرادها و مشکلات بازی راحت است.
جدیدترین ساخته استودیو TeamKill Media هماکنون برای پلتفرمهای PS4 و PS5 در دست توسعه است. تاریخ دقیق انتشار بازی هنوز مشخص نیست. کارگردان بازی چندی پیش اعلام کرده بود، در حال حاضر تمام تمرکز استودیو روی پورت نسخه PS5 بازی است.