به گفته تحلیلگران پردازنده پلی استیشن ۵ و Xbox Series X عامل برتری آن‌هاست

در ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ , 18:00:35
پردازنده پلی استیشن 5 و Xbox Series X

سردبیر وبسایت تحلیلی The Verge معتقد است قدرت بالاتر کارت گرافیک و ترافلاپس بیشتر، تاثیر چندانی در فروش ندارد و پردازنده پلی استیشن ۵ و Xbox Series X عامل برتری آن‌هاست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای گیم، با دنیای بازی همراه باشید.

از ماه گذشته و زمانی که کمپانی‌هاس سونی و مایکروسافت مشخصات کامل سخت‌افزاری کنسول‌های خود را اعلام کردند، بحث و جدل بر سر برتری و توانمندی یک کنسول نسبت به دیگری در مجامع گیمینگ به خصوص در میان هواداران وفادار این دو کمپانی گرم شد. یکی از مواردی که به شدت طرفداران روی آن مانور می‌دادند، بحث قدرت گرافیکی و ترافلاپس بالاتر بود. توسعه‌ دهندگان زیادی مغتفدند چنین مواردی چندان اعتبار ندارد و عامل تعیین کننده‌ای در میزان فروش کنسول‌ها نخواهد بود.

آقای تام وارن (Tom Warren)، سردبیر وبسایت تحلیلی The Verge در بازخوردهایی که از توسعه دهندگان متعدد داشته‌است، به این نکته مشترک رسیده که پردازنده پلی استیشن ۵ و Xbox Series X و کارت‌های SSD در آن‌ها، روند توسعه بازی‌ها و جلوه‌های بصری و گیمپلی را متحوا خواهد کرد، این مواردی است که اکثریت مخاطابان دنبال آن هستند و نتیجتا، این پردازنده‌ها و SSD کارت‌ها هستند که برنده رقابت کنسولی نسل بعد را تعیین خواهد نمود.

نزدیک به یک سال است که یک جمله را از سازندگان می‌شنویم: CPU و SSD کلید پیروزی در نسل بعد است نه ترافلاپس. اینکه تمامی سازندگان متفوق هستند، نشان از صحت ماجرا دارد. من هم با آن‌ها هم‌نظر هستم.

آقای وارن از ذکر کردن نام و استودیو مشخصی خودداری کرد اما، به گفته وی بسیاری از سازندگان نظر او را تایید می‌کنند.
نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را با دنیای بازی در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر