نرخ فریم در پلی استیشن ۵ و Xbox Series X ثابت نخواهد بود

در ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ , 18:00:36
نرخ فریم در پلی استیشن 5 و Xbox Series X

توسعه دهندگان عنوان The Sinking City معتقدند بهینه سازی بصری در کنسول‌های نسل بعد چندان کار آسانی نیست و شصت فریم بر ثانیه به یک استاندارد در نرخ فریم در پلی استیشن ۵ و Xbox Series X تبدیل نخواهد شد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

کنسول‌های نسل بعد سونی و مایکروسافت روی کاغذ و با توجه به تحلیل‌ها بی‌نظیر جلوه می‌کنند. هر دو کنسول با سخت‌افزار قدرتمند خود، امکان خلق جهان‌های پر جزئیات و طراحی گیمپلی‌های نوین را به توسعه دهندگان می‌دهند. در تایید قدرت این کنسول‌ها، بسیاری از مخاطبان امیدوارند اجرای بازی‌ها روی نرخ فریم شصت به یک استاندارد در نسل بعد تبدیل شود. موضوعی که توسعه دهندگان اما، نظر دیگری دارند.

آقای سرگی اوگانسین (Sergey Oganesyan) مدیر ارتباطات استودیو «Frogwares» در مصاحبه‌ای با وبسایت Wccftech، دیدگاه‌های استودیو پیرامون کنسول‌های پلی استیشن ۵ و Xbox Series X بیان کرد. وی درباره المان‌های مختلف نسل بعد، نظیر کارت‌های SSD، طول عمر باتری کنترلرها و بهینه سازی بازی‌ها بیان کرد.

فکر می‌کنم با گذر زمان ساخت عناوین مختلف، دست سازندگان برای روزولوشن بالاتر و نرخ فریم پایاتر، باز می‌شود. امیدوارم صیت فریم بر ثانیه تبدیل به یک استاندارد شود اما، صادقانه بگویم بهینه سازی بازی‌ها چندان کار آسانی نیست؛ بویژه برای استودیوهای مستقل و کوچک.

با توجه به چشم‌اندازی که استودیوهای بازی سازی در سال‌های اول نسل بعد، در نظر دارند، نباید انتظار تغییرات شگرف و عمیق در طراحی بازی‌ها را داشته باشیم. الاخصوص اینکه بازی‌های میان نسلی تا چند سال رایج خواهند بود.

اما مواردی مثل بافت‌های طبیعی‌تر، نورپردازی بهتر، سرعت لودینگ بالاتر و محیط‌های پر جزئیات‌تر دور از ذهن نیستند.

لطفا دیدگاه‌ها خود پیرامون نرخ فریم در پلی استیشن ۵ و Xbox Series X را با دنیای بازی در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر