لیست بازی‌های رایگان PS Plus ماه May منتشر شد

در ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ , 14:02:55
لیست-بازی‌های-رایگان-ps-plus-ماه-may-

سرویس PS Plus‌ علاوه بر فراهم کردن بستر بازی‌های آنلاین در شبکه PSN،‌ ماهیانه به کاربران بازی‌های جدیدی را ارائه می‌کند. به همین ترتیب لیست بازی‌های رایگان PS Plus ماه May منتشر شده است. با دنیای بازی همراه باشید.

ماه دیگر از سرویس پلی‌استیشن پلاس هم تمام شد و عناوین دیگر قرار است جایگزین عناوین ماه آوریل شوند. بازی‌های سرویس پلاس تنها فرصت‌هایی است که بتوانید عناوین جالب و جذاب را به صورت رایگان از طریق پلی‌استیشن نتورک (PlayStation Network) دریافت کنند و از این عناوین در این روزهای قرنطینه استفاده کامل را ببرند. این بازی‌ها صرفا عناوین دو بعدی و کم ارزشی نیستند و حتی بازی‌های انحصاری و AAA زیادی از طریق این سرویس در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. به عنوان مثال در همین ماه بازی Uncharted 4 به صورت رایگان عرضه شد ( همین حالا هم می‌توانید از موقعیت برای دزیافت این بازی استفاده کنید) و ماه گذشته نیز بازی Batman: Arkham Knight در دست کاربران قرار گرفت.

طبق اخبار منتشر شده پیش از معرفی رسمی پلی‌استیشن (PlayStation)،‌ لیست بازی‌های رایگان ماه مِی شامل دو عنوان dynig Light و Dark Souls: Remastered خواهد بود. بازی Dying Light یک بازی اول شخص در سبک بقا است که بازیکنان با ترکیب سلاح‌های مختلف و پیداکردن بسته‌های اولیه مانند دارو و غذا و… باید در جهان این بازی زنده بمانند. تنوع محیط، زامبی‌ها و دشمنان در این محیط بسیار زیاد است و بازیکنان در هر ساعت از بازی، با چالش‌های مختلفی رو‌به‌رو می‌شوند.

بازی Dark Souls: Remastered هم شامل نسخه اول این مجموعه است. این بازی در سبک اکشن RPG است و بازیکنان باید در دنیای kingdom of Lordran با باورهای خود به دنبال پیدا کردن روحی دزدیده شده باشند و در دنیای این بازی با هیولاها و دشمنان مختلف آنجا مبارزه کنند. 

بنظر می‌رسد که بازی‌های ماه مِی سرویس پلی‌استیشن پلاس درست باشد، اما باید تا اعلامیه رسمی کمپانی سونی (SONY) در خصوص بازی‌های ماه آینده صبر کنیم.

نظرات خود را پیرامون لیست بازی‌های رایگان PS Plus ماه May را با ما درمیان بگذارید.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر