شایعه: تاریخ رونمایی از پلی استیشن ۵ فاش شد

در ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ , 15:00:22
تاریخ-رونمایی-از-پلی-استیشن-۵

جف گروپ در وبسایت ResetEra اعلام کرد که سونی تاریخ رونمایی از پلی استیشن ۵ را برای رویدادی آنلاین در خرداد ماه برنامه‌ریزی کرده است. با دنیای بازی همراه باشید.

با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای انتشار کنسول‌های نسل نهم کمپانی سونی و مایکروسافت در پایان سال جاری میلادی، تردیدهای به‌وجود آمده در خصوص این مساله به‌جهت شیوع جهانی ویروس کرونا و لغو رویداد E3 2020، سوالی مهم و اساسی به‌وجود می‌آید. کنسول پلی استیشن ۵، چگونه و چه زمانی رو‌نمایی خواهد شد؟

شایعاتی وجود دارد که مایکروسافت اطلاعات بیشتری را در خصوص کنسول ایکس‌باکس Series X در رویدادی آنلاین در ماه می (خرداد) ارائه خواهد داد. در همین حال اخبار غیر رسمی دیگری از رونمایی قریب‌الوقوع کنسول پلی‌استیشن خبر می‌دهند.

جف گروپ (Jeff Grub) نویسنده GamesBeat که پیش‌تر اطلاعات دقیقی را در خصوص کمپانی نینتندو فاش کرده بود، در وبسایت ResetEra اعلام کرد که سونی تاریخ رونمایی از پلی استیشن ۵ را در رویدادی در تاریخ ۴ ژوئن (۱۵ خرداد ۹۹) برنامه‌ریزی کرده است. این زمان مطابق با حدس و گمان‌هایی است که پیش‌تر برای مراسم‌های معرفی کنسول‌های نسل بعد رخ داده است.

پلی‌استیشن ۵ قرار است در انتهای سال جاری میلادی عرضه شود. اما هنوز درباره این کنسول چیزهایی زیادی وجود دارد که نمی‌دانیم. مانند ظاهر کنسول، قیمت و بازی‌های هنگام عرضه آن. البته گزارش‌های غیر رسمی حاکی از آن است که قیمت کنسول‌های نسل بعدی احتمالاً حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ دلار آمریکا در نظر گرفته شود.

در خصوص بازی‌ها نیز به‌تازگی اخباری مبنی بر انتشار دنباله بازی پرطرفدار Horizon: Zero Dawn برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر شده است.

پس رونمایی رسمی از کنترلر پلی‌استیشن ۵ با نام DualSense، سونی اعلام کرده که در تلاش است تا از عرضه همزمان کنسول خود در سرتاسر جهان اطمینان حاصل کند.

نظرات خود را در مورد افشای تاریخ رونمایی از پلی استیشن ۵  با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر