ایستراگ بازی The Division 2 به نسخه بعدی Assassin’s Creed اشاره داشت

در ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ , 01:03:31
ایستراگ-بازی-the-division-2

طبق اخبار منتشر شده، ظاهرا ایستراگ بازی The Division 2 به نسخه بعدی Assassin’s Creed اشاره داشت. با دنیای بازی همراه باشید.

طی یک سال گذشته، شایعات زیادی مبنی بر در دست ساخت بودن یک نسخه جدید از سری بازی Assassin’s Creed مطرح بوده است. بسیاری بر این عقیده بودند که نسخه جدید این مجموعه قرار است در کشور ژاپن روایت شود و منابع معتبر دیگر معتقد بودند که عصر وایکینگ‌های اسکاندیناوی هدف اصلی کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) خواهد بود. با این حال شایعات مختلف تا زمان رونمایی نسخه جدید این مجموعه ادامه داشت تا جایی که متوجه شدیم شایعات دسته دوم درست هستند.

اما قبل از توجه به شایعات، در زمان عرضه بازی The Division 2 از پوستر جدیدی رونمایی شد که به نسخه بعدی این سری بازی اشاره داشت. این پوستر که برای بار اول در وب‌سایت Assassin’s Creed fandom منتشر شد و سپس یوتیوبری با نام کاربری JorRaptor اطلاعات تکمیلی‌تری از آن بیان کرد، به عصر وایکینگ‌ها در بازی Assassin’s Creed اشاره می‌کرد.  در این پوستر فردی را می‌بینیم که لباسی شبیه به اساسین‌ها برتن دارد و کلاهی که استفاده می‌کند، قطعا از دوره وایکینگ‌ها به جا مانده است. این در حالی است که کلمه “Valhalla” به صورت واضح در بالای این پوستر به نمایش درآمده است. همچنین اگر به این پوستر دقت کنید، شخصی که در این پوستر حضور دارد شیءای شبیه به سیب ادن (Apple of Eden) در دست دارد. شما می‌توانید پوستر مذکور را در ادامه مشاهده کنید.

بازی The Division 2 بازی The Division 2

در مصاحبه صورت گرفته با وب‌سایت Stevivor، آقای داربی مک‌دویت (Darby McDevitt) دستیار کارگردان این بازی در این خصوص اعلام کرد که:

می‌دانید که بخش دیوانه‌کننده راجب آن چه بود؟ این بود که یک اتفاق کاملی بود که رخ داد. این اتفاق کامل فقط به این دلیل رخ داد که The Division در سوئد ساخته شده بود و تیم آنجا می‌خواستند یک‌سری چیزها در این بازی قرار بدهند. طراح این پوستر هرکی که بود، فقط می‌خواست که فرهنگ خود را با این طراحی به رخ همه بکشاند. ( اشاره به گذشته سوئد که جزو کشورهای اسکاندیناوی بوده است) این موضوع هیچ ربطی به ما نداشت.

با توجه به صحبت‌های آقای مک‌دویت، استودیوی یوبی‌سافت مونترال در رابطه با اسم این بازی تصمیم نگرفته بود. او در ادامه می‌گوید:

من فکر نمی‌کنم که این بازی در آن زمان ( در زمان انتشار بازی The Division 2) حتی اسمی داشته باشد. ما همیشه برای کد گزاری روی عناوین خود کار می‌کنیم و ایده‌های بسیار کمی برای انتخاب اسم داریم. ما در مورد یکی از این اسم‌ها تصمیم می‌گیریم، اما این موضوع خیلی خیلی خنده‌دار است. آن پوستر هیچ ربطی به بازی ما ندارد. زمانی که شما بازی ما، یعنی Valhalla را بازی کنید به این نکته پی خواهید برد که این بازی هیچ ربطی به آن پوستر موجود در بازی The Division 2 ربطی ندارد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است در تعطیلات سال جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان،ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی عرضه شود. همچنین شما ‌می‌توانید اولین اطلاعات تکمیلی این بازی را در وب‌سایت دنیای بازی مشاهده کنید.

نظرات خود را پیرامون ایستراگ بازی The Division 2 را با ما درمیان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر