امکان تغییر تنظیمات گرافیکی در Xbox Series X وجود دارد

در ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ , 18:30:26
تنظیمات گرافیکی در Xbox Series X

روز گذشته سرپرست تیم برنامه نویسی ایکس باکس رسما از وجود امکان تغییر تنظیمات گرافیکی در Xbox Series X خبر داد. جزئیات بیشتر در رویداد دیجیتال مایکروسافت معرفی خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای گیم، با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت از زمان نمایش کنسول Xbox Series X در مراسم E3 سال گذشته تا کنون، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذابی از جمله فناوری رهگیری پرتو را برای این کنسول معرفی کرده‌است. روز گذشته یکی از سرپرستان ارشد این کنسول از قابلیت دیگری رونمایی کرد تا بدین ترتیب تکنولوژی VRS (Variable Rate Shading) نیز به این مجموعه اضافه گردد.

به اختصار می‌توان VRS را اینگونه توضیح داد: به کمک این قابلیت بهوری از کارت گرافیک بازی بالاتر می‌رود و کنسول در پردازش پیکسل‌ها و سایه‌های آن، بهینه‌تر عمل خواهد نمود. ارزش اصلی این قابلیت در نمایشگرهای بزرگ‌تر و رزولوشن‌های بالاتر نمایان می‌شود. با توجه به تاکید و مانور بالای مایکروسافت روی روزلوشن ۴k در Xbox Series X، وجود VRS حیاتی به نظر می‌رسید و در دراز مدت ارزش خود را نشان خواهد داد.

وبسایت Digital Foundry به تفضیل و با ذکر چند مثال عینی از جمله بازی Gears Tactics، قابلیت VRS را شرح داده‌است.

کنسول Xbox Series X برای عرضه در بازی تعطیلات سال میلادی جاری برنامه ریزی شده‌است. مایکروسافت روز پنجشنبه ۱۸ام اردیبهشت یک رویداد دیجیتال با محوریت کنسول نسل بعد خود برگزار خواهد کرد. در این رویداد گیمپلی چند بازی تری پارتی از جمله Assassin’s Creed Valhalla به نمایش در خواهد آمد.

شما درباره امکان تغییر تنظیمات گرافیکی در Xbox Series X چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر