شایعه: بازی‌های جدید در رویداد Xbox Series X معرفی خواهند شد

در ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ , 22:21:10
رویداد-xbox-series-x

طبق شایعات منتشر شده، قرار است بازی‌های جدید در رویداد Xbox Series X معرفی شوند، اما استودیوهای اختصاصی مایکروسافت در آن نقشی ندارند. با دنیای بازی همراه باشید.

از این پس باید به اخبار نسل بعد و بازی‌های آن عادت کنیم، چرا که با نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول‌های نسل نهم دو کمپانی سونی (Sony) و مایکروسافت (Microsoft)،‌ عملا پرونده نسل هشتم به پایان می‌رسد و این اخبار پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس است که بزودی خاطرات شیرین و به‌ یادماندنی نسل حاظر را به اتمام می‌رساند. با اینکه تا ۲ یا ۳ سال آینده پشتیبانی از کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان ادامه خواهد داشت، اما بازی‌های روز بر اساس معماری جدید کنسول‌ها تولید خواهد شد و متاسفانه باید کم کم خود را برای بازنشستگی این کنسول‌ها آماده کنیم.

ظاهرا ورود به نسل جدید قرار است زودتر از آنچه که انتظار می‌رود، انجام بگیرد. رویداد اختصاصی ایکس باکس سری ایکس رسما توسط مایکروسافت تایید شد و در تاریخ ۷ مِی ۲۰۲۰ (‌۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) در این رویداد بزرگ، از بازی‌های مولتی‌ پلتفرم بسیار زیادی رونمایی و از گیم‌پلی بعضی از بازی‌های معرفی شده برای اولین پرده برداری خواهد شد. البته تمام این حدس و گمان‌ها از اینسایدر معروفی با نام کاربری Shinobi602 در سایت ResetEra نشأت می‌گیرد.

البته کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) در طی خبری اعلام کرد که از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla طی این مراسم رونمایی خواهد شد، اما این کاربر ذکر است که شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) هم قرار است از بازی‌هایی که در فصل پاییز منتشر می‌کند، رونمایی کند. شرایط برای استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت چگونه است؟ آیا آن‌ها از بازی‌های انحصاری خود برای ایکس باکس سری ایکس رونمایی می‌کنند؟ مایکروسافت اعلام کرده است که برنامه رونمایی از عناوین انحصاری خود را به فصل تابستان منتقل کرده است. کاربر Shinobi602 اعلام می‌کند که در رویداد ۱۸ اردیبهشت عناوین مولتی پلتفرم زیادی معرفی خواهند شد، اما استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت باید تا رویداد جایگذین E3 2020‌ که در فصل تابستان توسط مایکروسافت برگزار می‌شود، صبر کنند. این رویداد تابستانی هم توسط کمپانی مذکور تایید شده است که با توجه به برخی شایعات، قرار است در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۰ برگزار شود.

نظرات خود را پیرامون رویداد Xbox Series X را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر