هیرو جدید Apex Legends با انتشار یک انیمیشن داستانی معرفی شد

در ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ , 20:30:04
هیرو جدید Apex Legends

هیرو جدید Apex Legends با انتشار یک انیمیشن داستانی معرفی شد. این هیرو که «Loba Andrade» نام دارد، بخشی محتوای فصل پنجم بازی است. تریلر زمان عرضه فصل پنجم ۱۶ام اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای گیم، با دنیای بازی همراه باشید.

استودیو «Respawn Entertainment» و کمپانی Electronic Arts، سازنده و ناشر بازی Apex Legends طی چند روز گذشته از جزئیات و محتوای فصل پنج این بازی پرده برداری کردند. این فصل با نام «Fortune’s Favor» شناخته می‌شود شامل یک هیرو جدید خواهد بود. Loba Andrade، نام هیرو جدید است. در پیش زمینه داستانی او آمده‌است: شخصیت Revenant پدرش را به قتل رساند.با توجه کودکی سخت و مشقت باری که داشت، این سختی از او یک سارق چیره دست ساخته‌است.”

قسمت جدید انیمیشن سریال «Stories from the Outlands» جزئیات بیشتری از این شخصیت را نشان می‌دهد. به گفته سازندگان فصل پنجم بازی شامل یک Battle Pass جدید خواهد بود که شامل بیش از صد اسکین لجندری و Apex Pack خواهد بود.

تریلر زمان عرضه فصل پنجم ۱۶ام اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. این تریلر تغییرات مپ بازی و گیمپلی شخصیت Loba را نشان می‌دهد. فصل پنجم روز سه شنبه ۲۳ام ماه جاری (۱۲ام می) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

لطفا دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون هیرو جدید Apex Legends را با دنیای بازی در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر