رویداد EA Play 2020 ماه آینده به صورت کاملاً دیجیتالی برگزار خواهد شد

در ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ , 15:00:30
رویداد-EA-Play-2020

دیروز کمپانی الکترونیک‌آرتز از طریق توییتی در اکانت رسمی خود اعلام کرد که رویداد EA Play 2020 در ماه آینده به‌صورت کاملاً دیجیتالی و آنلاین برگزار خواهد شد. با دنیای بازی همراه باشید.

لغو شدن بزرگترین رویداد‌های بازی مانند E3، کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC) و مسابقات EVO 2020 به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، وضعیت برگزاری رویداد سالانه استودیو بازی‌سازی Electronic Arts با نام EA Play نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تا به امروز هنوز رویداد EA Play برای برگزاری در ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است. اما همانطور که انتظار داشتیم این مراسم در قالبی کاملاً آنلاین و دیجیتالی رخ خواهد داد. اما روز گذشته EA در توییتی وضعیت این رویداد را مشخص کرد.

دیروز الکترونیک آرتز از طریق توییتی در اکانت رسمی خود اعلام کرد که این مراسم در روز پنجشنبه ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) ساعت ۷ عصر به وقت ساحل شرقی آمریکا (۳:۳۰ صبح به وقت تهران) برگزار خواهد شد. گفته می‌شود در این مراسم «تریلر‌ها، اخبار و چیزهایی بیشتر» ارائه خواهد شد. البته در حال حاضر بیش از این نمی‌دانیم که EA چه چیز دیگری برای هواداران خود در آستین دارد.

خب. پیش‌بینی ما از مراسم امسال EA Play چگونه است. ارائه نمایشی از قسمت بعدی سری بازی‌هایی چون Fifa، NHL و Madden تقریباً قطعی است. احتمالاً دو عنوان Apex Legends و Anthem نیز به نوعی حضور خواهند داشت. اما پیش‌بینی در مورد حضور سایر بازی‌های الکترونیک‌آرتز که در برنامه تولید و انتشار قرار دارند کمی دشوار است.

با توجه به سابقه EA در معرفی بازی‌‌های خود در مراسم EA Play، می‌توان نتیجه گرفت که الکترونیک‌آرتز معمولاً در این مراسم تنها روی بازی‌‌هایی تمرکز می‌کند که در سال مالی جاری در لیست انتشار قرار دارند. بنابراین به نظر می‌رسد که در رویداد EA Play 2020 نباید منتظر معرفی عناوینی چون Battlefield 6 یا Dragon Age 4 باشیم. چرا که این بازی‌ها در سال مالی ۲۰۲۰ (که در مارس ۲۰۲۱ خاتمه می‌یابد) منتشر نخواهند شد.

البته شایعاتی وجود دارد که EA در حال توسعه چند پروژه جنگ ستارگان است. علاوه بر آن اطلاعاتی جزئی از عنوان دیگر در دست توسعه الکترونیک‌آرتز با نام Star Wars: Project Maverick نیز به بیرون درز کرده است که چیز زیادی از آن نمی‌دانیم. شاید بالاخره در رویداد EA Play ماه آینده، اطلاعات رسمی از این بازی‌های در دست ساخت Electronic Arts ارائه شود.

رویداد EA Play 2020 ساعت ۳:۳۰ صبح به وقت تهران در روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

نظرات خود ر در مورد رویداد EA Play 2020 با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر