صدا و لوگو صفحه شروع Xbox Series X فاش شد

در ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ , 18:30:51
صفحه شروع Xbox Series X

روز گذشته مایکروسافت ویدیوی کوتاهی را در کنال رسمی یوتیوب خود منتشر کرد که احتمال می‌رود لوگو صفحه شروع Xbox Series X باشد. البته هیچگونه توضیح رسمی منتشر نشده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای گیم، با دنیای بازی همراه باشید.

طی چند ماه گذشته دو کمپانی سونی و مایکروسافت با انتشار اطلاعات و جزئیات از کنسول‌های نسل بعد خود، تلاش در ایجاد هیجان و هایپ میان مخاطبان خود داشتند که تا حد زیادی در این امر موفق عمل کرده‌اند. این هیجان و هایپ در هفته‌های آتی به ائجخود خواهد رسید چرا که این دوکمپانی قصد معرفی کامل پلی استیشن ۵ و Xbox Series X دارند. زمان برگزاری رویداد سونی مشخص نیست. در نقطه مقابل اما، ایکس باکس سری ایکس رسما ۱۸ام اردیبهشت در رویداد مستقل مایکروسافت معرفی خواهد شد.

روز گذشته مایکروسافت در کانال رسمی یوتویب ایکس باکس ویدیویی کوتاه را با هدف آماده سازی هواداران و ایجاد هایپ آپلود کرد. با توجه به سبک و سیاق ویدیو، احتمالا مربوط به صفحه بارگذاری ابتدایی Xbox Series X باشد. مایکروسافت از ارائه توضیحات خودداری کرد و صرفا به بیان کلمه “Xbox” بسنده کرد.

کنسول ایکس باکس سری ایکس در بازه تعطیلات سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد. آقای فیل اسپنسر چندی پیش در مصاحبه‌ای از اطمینان تیم از زمان عرضه سخن گفت و اعلام کرد تاریخ عرضه به هیچ عنوان به تعویق نخواهد افتاد.

لطفا نظرات خود پیرامون صدا و لوگو جدید صفحه شروع Xbox Series X را با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر