بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در راه کنسول‌های نسل نهم

در ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ , 15:00:06
بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرده که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار سال ۲۰۱۹، برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. با دنیای بازی همراه باشید.

این خبر از طریق وب سایت رسمی جنگ ستارگان هنگام افشای جشن سالانه روز جنگ ستارگان در تاریخ ۴ مه در این جنگ حماسه فضایی منتشر شد. اگرچه جزئیات بیشتری قرار است بعداً فاش شود ، اما به نظر می رسد که این نسخه ها نسخه قابل توجهتری را به قبلاً پچ “بهینه سازی” منتشر شده بود که بازی در ژانویه دریافت کرد. نسخه های جدید همچنین به عنوان یک نسخه رایگان به نسخه های قبلی که دارای نسخه های Xbox One و PlayStation 4 هستند نیز ارائه می شود.

در جای دیگر ، این روز با تعداد زیادی تخفیف و بسته نرم افزاری در تقریباً همه عناوین موجود جنگ ستارگان در بسیاری از سیستم عامل ها ، از جمله بسته سه گانه Star Wars: Star Wars: Squadrons ، Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Battlefront همراه است.

Star Wars Jedi: Fallen Order در صورت نیاز به یادآوری، عالی ترین ماجراجویی در دوره پس از اعدام همه جدی است ، و کال کستیس را دنبال می کند ، پس از آن که توسط شکارچیان فضل مجبور به مخفی شدن می شود. می توانید بررسی بازی ما را در اینجا بررسی کنید ، که در حال حاضر برای Xbox One ، PlayStation 4 و PC در دسترس است.

Google Stadia, Respawn Entertainement, Star Wars Jedi: Fallen Order

شاید کمپانی‌ EA و استودیو Respawn Entertainment به طور رسمی آن را اعلام نکرده باشند، اما در مورد اینکه دنباله‌ای برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در حال توسعه است، در ذهن کسی تردید وجود ندارد. بازی اکشن و ماجراجویی ۲۰۱۹ با موفقیت بزرگی روبرو شد و EA قبلاً گفته بود که این بازی را اولین عنوان در سری جدید جنگ ستارگان می‌داند. لیست‌های شغلی قبلی در Respawn حاکی از این است که بازی بعدی از قبل در دست توسعه است و به‌نظر می‌رسد Respawn هنوز به دنبال جذب نیرو است.

به تازگی، بلر براون، که تهیه‌کننده ارشد جنگ ستارگان در Respawn Entertainment است، در توییتر اعلام کرد که این استودیو در حال حاضر به دنبال تهیه.کننده باتجربه‌ای برای کار روی جنگ ستارگان است. البته به صورت مستقیم به دنباله‌ی Fallen Order اشاره نشده است

در اوایل سال جاری، EA تأیید کرد که چندین عنوان رونمایی نشده Star Wars در استودیوهای EA در حال توسعه است و تعجب آور نخواهد بود که دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در Respawn یکی از آنها باشد.

 

با شروع نسل نهم، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order آپدیتی در راستای عملکرد بهتر و باکیفیت‌تر روی کنسل های نهمی دریافت کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

استودیو Respawn Entertainment آپدیتی با هدف بهبود عملکرد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر کرد که باعث بهبود نرخ فریم و حدود پویایی رزولوشن (Dynamic Resolution Range) شود. این آپدیت برای همه پلتفرم ها عرضه شده است اما تاثیر زیادی بر عملکرد فنی بازی روی کنسول های PS5 و ایکس باکس سری ایکس داشته است. دارندگان کنسول ایکس باکس سری اس هم حالا می‌توانند با نرخ فریم ۶۰ به تجربه این بازی بپردازند.

برای ایکس باکس سری ایکس دو حالت Normal و Performance تعبیه شده است. حالت Performance نرخ فریم را بر روی ۶۰ ثابت نگه می‌دارد و رزولوشن بین ۱۰۸۰p و ۱۴۴۰p متغیر است. حالت Normal هم از ابتدا ۴K پردازش می‌کند اما باز بین ۱۵۱۲p تا ۲۱۶۰p متغیر است و نرخ فریم هم بین ۳۰ تا ۶۰ است.

برای PS5 نرخ فریم از ۴۵ به ۶۰ ارتقا یافته و رزولوشن Post Processing معادل ۱۴۴۰p است. Dynamic Resolution خاموش است و رزولوشن بین ۸۱۰p تا ۱۲۰۰p متغیر است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم اکنون برای پلتفرم های PC، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است و از طریق Backward Compatibility می‌توان روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ آن را تجربه کرد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order دومین عنوان پرفروش آمریکا در ۱۲ ماه گذشته است

تقریباً یک سال از زمانی که استودیوی Respawn Entertainment  بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در ۱۵ نوامبر و در میان تحسین منتقدان منتشر کرد، می‌گذرد. این بازی موفق شد تا ماه می سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰ میلیون بازیکن را به سمت خود جذب کند. این عنوان از نظر فروش هم، عملکرد بسیار خوبی داشته و تا کنون دومین عنوان پرفروش کشور آمریکا در ۱۲ ماه گذشته است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

به گفته‌ی مت پیسکاتلا تحلیلگر گروه NPD در توییتر، این بازی در در میزان فروش پشت سر بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار دارد و انتظار می رود با عرضه‌ی نسخه گوگل استدیا در ۴ آذر ( ۲۴ نوامبر) تعداد بازیکنان این عنوان در ماه های آینده حتی بیشتر هم شود. این بازی اکشن – ماجراجویی همچنین از طریق EA Play روی سرویس‌ گیم‌پس آلتمیت قابل دسترس است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ ، ایکس باکس وان قابل دسترس است. طبق گفته‌های اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت EA، دنباله‌ی این بازی احتمالاً در دست ساخت است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بزودی به سرویس EA Play اضافه خواهد شد

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بزودی به سرویس EA Play و سرویس آلتیمیت ایکس ‌باکس گیم‌پس اضافه خواهد شد. با دنیای بازی همراه باشید.

همزمان با عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در روز ‌سه‌شنبه ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر)، سرویس EA Play نیز به همراه کل عناوین آن بدون هیچ گونه هزینه اضافی به سرویس آلتیمیت ایکس باکس گیم‌پس اضافه خواهد شد، این بدین معنی است که همه‌ی بازی‌های این سرویس نیز در دسترس مشترکین سرویس آلتیمیت ایکس ‌باکس گیم‌پس قرار خواهد گرفت. همانطور که شرکت‌های EA و Microsoft در پس‌های توییتر خود اعلام کردند یکی از این بازی‌ها، عنوان زیبا و ماجراجویی – اکشن  Star Wars Jedi: Fallen Order از استودیوی Respawn Entertainment است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

در اواخر ماه مارس آمار تعداد بازیکنان Fallen Order به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسید و احتمالاً با اضافه شدن این بازی به سرویسEA Play  و Game Pass این تعداد به طور غیرمستقیم بسیار افزایش خواهد یافت.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌ استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است و در ۴ آذر (۲۴ نوامبر) برای سرویس گوگل استدیا عرضه خواهد شد. بازی Fallen Order بخاطر داستان جذاب و روایت تاثیرگذار، شخصیت‌پردازی خوب و سیستم مبارزات روان خود مورد تحسین اکثر منتقدان قرار گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی  نقد و بررسی کامل دنیای بازی را مطالعه کنید.

تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Fallen Order برای استیدیا مشخص شد

شرکت EA اخیرا تایید کرد که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یکی از چندین عناوینی است که برای سرویس گوگل استیدیا انتشار پیدا می‌کند و حال به تازگی تاریخ انتشار آن نیز اعلام شد. با دنیای بازی همراه باشید.

طبق اعلام EA بازی موردبحث قرار است ۲۴ نوامبر امسال برای استیدیا منتشر شود. از زمان انتشار Star Wars Jedi: Fallen Order در دهم می امسال، تاکنون ده میلیون نسخه فروش داشته و این موضوع نشان از استقبال قابل توجه بازی بوده است.

تاکنون یک بروزرسان رایگان با ویژگی‌هایی چون New Game +، چالش‌های مبارزاتی و برخی دیگر منتشر شد. گزارش اخیر نیز خبر از انتشار بروزرسانی با محتواهای بیشتر هم داده است. پیشتر مشخص شده که استودیو Respawn روی دنباله TitanFall مشغول کار است و احتمال دارد بزودی معرفی شود.

Star Wars Jedi: Fallen Order در حال حاضر برای PS4, Xbox One و PC انتشار یافته است. در ادامه می‎توانید تریلر جدید را مشاهده کنید.

سال گذشته بود که Star Wars Jedi Fallen Order به عنوان اولین بازی داستان محور در جهان استاروارز پس از سال‌ها عرضه شد و عملکرد بسیاری خوبی چه از نظر تجاری و چه از نظر منتقدان ارائه کرد و مکپانی EA لایسنس خود را برای عرضه دنباله‌هایی در آینده تمدید نمود.

اینسایدر معروف توئیتر، Shinobi602 اعلام کرد به تازگی مشغول تجربه مجدد عناوینی نظیر Doom و Star Wars Jedi Fallen Order است و اعتقاد دارد بزودی محتواهای جدید برای این دو بازی عرضه خواهد شد. در رابطه با Doom این موضوع از مدت‌ها قبل به صورت رسمی تایید شده‌است اما این اولین بار است که شخصی مدعی است بسته‌های الحاقی برای Fallen Order در دست توسعه است. لازم به ذکر است پیشتر سازندگان آپدیت جدیدی را بدون اعلام قبلی برای این عنوان عرضه کرده‌اند بنابراین چنین امکانی همچنان وجود دارد.

دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order آغاز یک فرانچایز جدید است

صنعت ویدئوگیم، سال گذشته شاهد بازگشت پیروزمندانه یک بازی از یک جهان محبوب بود. بازی  Jedi: Fallen Order یک بازگشت خوب و موثر را برای سری بازی‌های استار وارز رقم زد. اکنون به نظر می‌رسد این فرنچایز، مسیر رو به جلویی را برای خود در نظر گرفته است.

اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیرعامل کمپانی Electronic Arts دیروز در جریان جلسه توجیهی مالی سه ماهه این استودیو، در مورد این بازی و موفقیت‌های آن صحبت‌ کرد. او با بیان اینکه  Jedi: Fallen Order اولین بازی از یک سری بازی در دنیای استار وارز است، اشاراتی نیز به این مقوله کرد که جذب بیش از ۱۰ میلیون بازیکن توسط این عنوان مساله دور از انتظاری نبوده است.

این اولین بار است که به شکلی تایید می‌شود که توسعه دنباله‌هایی برای Jedi: Fallen Order توسط شرکت الکترونیک‌آرتز در دست برنامه‌ریزی قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود که استودیو بازی‌سازی و توسعه‌دهنده عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order به‌زودی جذب توسعه‌دهندگان را برای قسمت بعدی این عنوان آغاز نماید.

پیش‌تر کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده بود که از زمان عرضه Star Wars Jedi: Fallen Order، این بازی بیشترین فروش را در بین بازی‌های مجموعه استار‌وارز از زمان ورودش به فروشگاه‌های دیجیتالی داشته است. بازی جدا از موفقیت‌های تجاری، عملکرد درخشانی در جذب نظر منتقدین صنعت ویدئوگیم داشته و نمرات خوبی را کسب کرده است. از همان روزهای ابتدایی عرضه بازی، به نظر می‌رسید که  Jedi: Fallen Order، شروع تازه‌ای برای درخشش ادامه‌دار این بازی باشد.

نظرات خود را در مورد دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و شکل‌گیری یک سری بازی جدید، با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر