به گفته مسئولان نرخ فریم در Xbox Series X شصت فریم بر ثانیه خواهد بود

در ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ , 18:30:23
نرخ فریم در Xbox Series X

به گفته سرپرست تیم بازاریابی ایکس باکس، شصت فریم بر ثانیه یک استاندارد در نرخ فریم در Xbox Series X خواهد بود و بسته به شرایط تا ۱۲۰ فریم نیز ارتقا خواهد یافت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای بازی، در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

از زمانی نمایش کنسول Xbox Series X در مراسم Game Awards 2019 تا کنون، اعضای تیم ایکس باکس همواره به این نکته تاکید داشته‌اند که این کنسول عملکرد بی‌نظیری در پردازش جلوه‌های بصری خواهد داشت. با توجه به مشخصات سخت‌افزاری این کنسول بسیار قدرتمند است و مطمئنا بازی‌ها روی آن بسیار چشم‌نواز خواهند بود. با تمام قدرت و توانمندی‌هایی که Xbox Series X دارد، نرخ فریم بالا و پایدار، بخشی است که مایکروسافت علاقه‌مند است روی آن مانور ویژه‌ای دهد.

آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، سرپرست تیم بازاریابی ایکس باکس در صفحه توئیتر خود اعلام کرد نرخ فریم استاندارد و ثابت در کنسول نسل بعد آن‌ها، شصت خواهد بود و در صورتی که سازندگان با معماری کنسول آشنایی کامل پیدا کنند، می‌توانند آن را تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز ارتقا دهند.

البته لازم به ذکر است گفته‌های آقای گرینبرگ بدین معنی نیست که دیگر هیچ عنوانی با نرخ فریم کم تر از شصت اجرا نخواهد شد. به احتمال قوی شصت فریم بر ثانیه با گذشت زمان و و عرضه عناوین متعدد، به یک استاندارد در صنعت گیمینگ بدل خواهد شد. بنابر تحلیل‌ها سال‌های اولیه کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس با سی فریم سپری خواهد شد، بویژه اینکه بسیاری از بازی‌ها در این بازی میان نسلی خواهند بود. انتظار می‌رود نرخ فریم بالاتر در بازی‌های فرست پارتی سریع‌تر عادی شوند.

لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون نرخ فریم در Xbox Series X و پلی استیشن ۵ را با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر