بروزرسانی موتور Unreal Engine 4 با اضافه کردن پلتفرم‌های نسل نهم منتشر شد

در ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ , 18:42:17
بروزرسانی-موتور-unreal-engine-4

در مبحث بازی‌سازی، کمتر کسانی هستند که با موتور قدرتمند آنریل آشنایی نداشته باشند. حال در بروزرسانی بروزرسانی موتور Unreal Engine 4 شاهد اضافه شدن پلتفرم‌های خروجی جدید هستیم. با دنیای بازی همراه باشید.

بروزرسانی ۴.۲۵ موتور بازی‌سازی آنریل (Unreal Engine) اخیرا توسط کمپانی اپیک گیمز (Epic Games) منتشر شده است که ویژگی‌های جدیدی از جمله: مکانیزم‌ها و وسایل صوتی جدید، پشتیبانی اولیه از سیستم‌های آنلاین این موتور و پشتیبانی اولیه برای نیازمندی‌های صدور گواهی TRC و XR که به عناوین سازندگان اعتبار بسیار زیادی می‌بخشد. همچنین در طی این بروزرسانی، نرم‌افزاری برای مشاهده پروفایل بازی برای سازندگان نیز به محیط کاربری اضافه شده است. این ویژگی یک تجربه کاربری پیشرفته را  به شما ارائه می دهد که با استفاده از ارتباطات شبکه‌ای به بهینه، عیب‌یابی و آنالیز ساخته‌های خود کمک می‌کند.

کمپانی اپیک گیمز در این بروزرسانی، افزونه جدید به نام Animation Insights به برنامه Unreal Editor اضافه کرده است که از این پس تمام سازندگان می‌توانند هر بخش از عنوان خود را بازی کرده تا رفتار‌ها و انیمیشن‌های کاراکتر را مورد بررسی قرار دهند. در ادامه این اعلامیه آمده است که در این بروزرسانی، اولین نسخه پشتیبانی از پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ سونی و ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت به این موتور بازی‌سازی اضافه شده است که در سال جاری برای رفع مشکلات بازی‌سازان و اضافه کردن آیتم‌های جدید به عرضه بازی‌های آن‌ها برای کنسول‌های نسل بعد کمک می‌کنیم.

اخیرا هم در پروفایل یکی از کارمندان سابق استودیوی The Initiative مشاهده شده است که استودیوی مذکور در حال ساخت یک بازی معرفی نشده است که از مکانیزم‌های جدید موتور آنریل ۴ برای تولید سلاح‌های جدید و شبیه به مدل‌های واقعی، ابزار و اشیاء شگفت انگیز و سیستم جدید دوربین برای بازی‌ خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که بسیاری از سازندگان بازی‌های موفق نسل حال و گذشته از موتور بازی‌سازی آنریل استفاده کرداند و این رویه قرار است برای نسل نهم هم رخ دهد؛ تا جایی که بازی Hellblade 2 نیز که سال گذشته در مراسم The Game Award برای کنسول ایکس باکس سری ایکس به صورت انحصاری معرفی شد، قرار است با این موتور قدرتمند ساخته شود.

نظرات خود را پیرامون بروزرسانی جدید موتور Unreal Engine 4 و اضافه شدن پلتفرم‌های نسل نهم به این موتور را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر