شایعه: بازی Resident Evil 8 تاریکترین عنوان این فرنچایز خواهد بود

در ۱۳۹۹/۰۲/۲۲ , 13:00:59
بازی-Resident-Evil-8

اکانت کاربری Dusk Golem در توییتی گفته است که بازی Resident Evil 8 تاریک‌ترین و وحشتناک‌ترین عنوان این سری بازی‌ها خواهد بود. با دنیای بازی همراه باشید.

در هفته‌های اخیر شایعات زیاد و افشاگری‌های جسته و گریخته‌ای از Resident Evil 8 منتشر شده است. این روزها هواداران کنجکاوتر از همیشه هستند تا ببینند استودیو Capcom با ورود به خط بعدی داستان‌سرایی خود چه مسیری را طی خواهد کرد. یکی از افشاکنندگان اطلاعات بازی با نام کاربری Dusk Golem که اطلاعات برجسته‌ای را در خصوص بازی‌های استودیو Capcom منتشر کرده است، دیروز در اکانت توییتر خود حرف‌های تازه‌ای از Resident Evil 8 زده است.

Dusk Golem در توییتی گفته است که Resident Evil 8 به تاریک‌ترین و وحشتناک‌ترین بازی این فرنچایز تبدیل خواهد شد. برای سری بازی‌هایی که تاریک و وحشتناک بودن عناوین خود همواره افتخار کرده است، این مساله بسیار جالب توجه است.

در توییت دیگری نیز اکانت کاربری Dusk Golem گفته است که Resident Evil 8 «تعدادی از آزاردهنده‌ترین دشمنان طراحی شده در کل سری بازی‌ها را دارد.» که این گفته نیز دوباره چیزهای زیادی از Resident Evil 8 می‌گوید. بنابراین اگر به اطلاعات لو رفته در مورد جزئیات مختلف دشمنان جدید اعتقاد دارید، باید گفت که احتمال درست بودن این اطلاعات وجود دارد.

بازی Resident Evil8 هنوز به‌طور رسمی رونمایی نشده است. اما شایعات به وجود آمده و اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که این بازی در اوایل سال ۲۰۲۱ به عنوان یک اثر میان نسلی، برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم صنعت بازی‌های ویدئویی منتشر خواهد شد و احتمالاً داستان جدیدی از زندگی ایتن را روایت خواهد کرد. همچنین گزارشاتی وجود دارد که خبر از پشتیبانی این بازی از  پلی‌استیشن VR می‌دهد.

جدید‌ترین نسخه منتشر شده از فرنچایز Resident Evil، عنوان Resident Evil 3 Remake است که موفقیت‌های قابل قبولی را کسب کرده است. پرونده بررسی این بازی را می‌توانید در دنیای بازی بخوانید.

نظرات خود را در مورد شایعات پیرامون Resident Evil 8 با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر