تغییرات گیم پلی The Last of Us 2 در جدیدترین قسمت پشت صحنه ساخت مورد بحث قرار گرفت

در ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ , 09:00:13
تغییرات گیم پلی The Last of Us 2

در جدیدترین قسمت مجموعه پشت صحنه ساخت لست آو آس ۲، سازندگان از رویکرد خود برای اعمال تغییرات گیم پلی The Last of Us 2 سخن گفتند. این تغییرات با هدف هرچه بیشتر غوطه‌وری مخاطب در نقش «Ellie» صورت گرفته‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویداد‌های دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مجموعه پشت صحنه ساخت بازی لست آو آس ۲، به مصاحبه با توسعه دهندگان بازی و صحب پیرامون چالش‌های ساخت می‌پردازد. بررسی گزینه‌های طراحی گیم‌پلی بازی موضوع اصلی جدیدترین قسمت مجموعه است. با توجه به تغییر پروتاگونیست بازی، سازندگان به دنبال روش‌هایی بودند تا حس قرار گرفتن در نقش الی کاملا به مخاطب القا شود. کارگردانان بازی آقایان نیل دراکمن (Neil Druckmann) و کرت مارگنو (Kurt Margenau) و سرپرست تیم داستانی خانم Halley Gross کاملا این موضوع را شرح و بسط دادند.

با توجه به اینکه الی در مقایسه با جوئل چابک‌تر و سریع‌تر است، حرکت‌های جدیدی نظیر پرش، برای رسیدن به مکان‌های مرتفع به بازی اضافه شده‌است. از دیگر حرکات جدید می‌توان به سینه خیز رفتن اشاره کرد. امکان حمل سلاح و ساخت و ساز (crafting) در این حال وجود دارد. بنیاد گیم‌پلی بازی بر اساس ساخت و ساز در شرایط و وضیعت‌های مختلف طراحی شده‌است. به گفته سازندگان تریکب دشمنان و تهدیدهای گوناگون و سلاح‌ها و ابزارهای الی بسیار جذاب جلوه می‌کند.

 

 

جدیدترین ساخته ناتی داگ، روز جمعه ۳۰ام خردادماه به صورت انحصاری برای پلتفرم PS4 عرضه خواهد شد. شما می‌توانید آخرین تریلر بازی را از اینجا تماشا کنید. چندی پیش سونی یک باندل مخصوص PS4 Pro با طرح بازی رونمایی کرد. این باندل شامل نسخه فیزیکی بازی، کنترلر و کنسول با طراحی ویژه است.

نظر شما پیرامون تغییرات گیم پلی The Last of Us 2 چیست؟ دیدگاه‌ها خود را با دنیای بازی در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر