سیستم انتخاب Assassins Creed Valhalla همواره بازیکنان را با تصمیمات دشوار مواجه میکند
طبق ادعای تیم داستانی استودیو «ubisoft montreal»، سیستم انتخاب Assassins Creed Valhalla بسیار ساختارشکن عمل میکند و همواره مخاطب را با تصمیمات غیرمتعارف و دشوار مواجه میکند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
جدیدترین نسخه مجموعه محبوب «Assassins Creed» امسال روانه بازار میشود و امکان تجربه حضور در نقش یک مبارز وایکینگ و سبک زندگی وایکینگی را فراهم میآورد. Valhalla جدیدترین نسخه کامل مجموعه پس از Odyssey است و همچنین اولین نسخهای است که برای کنسولهای نسل آتی عرضه میشود. در این نسخه برای اولین بار در سری، بازیکن عضو یک اردوگاه انسانی (settlement) خواهد بود و مسئولیت حفاظت و پیشرفت این اردوگاه بر عهده بازیکن خواهد بود. جزئیات چندانی از سازوکار گیمپلی این بخش و تاثیر آن بر جهان بازی مشخص نیست.
در جدیدترین نسخه مجله PlayStation، آقای داربی مکدویت (Darby McDevitt)، کارگردان بخش داستانی بازی به تفضیل پیرامون جهان بازی و المانهای مختلف آن سخن گفت. زمانی که از وی پیرامون ساز و کار ارودگاه وایکینگی پرسیده شد، وی این مکان را به عنوان “یک مرکز اجتماع و خانه امن” توصیف کرد. در این مکان امکان انجام فعالیتهای گوناگون نظیر ساخت و ارتقا سلاحهای جدید، بهبود رواط با افراد مختلف و پیدا کردن دوست و همچنین احتمال دشمنی با افراد نیز وجود دارد.
آقای مکدویت توضیح داد در اردوگاه امکان تجربه ماجراها و داستانهای جدید وجود دارد. این داستانها به مرور تکمیل میشوند و بازیکنان را با تصمیمات غیرمتعارف و دشوار مواجه میکند.
ما در بازی، چندین خط داستانی موازی را طراحی کردهایم که مانند هر فیلم یا سریالی به مرور و به همزمان تکمیل میشوند. یکی از این خطوط داستانی، ماجراهای اردوگاه وایکینگها است. با گذشت زمان و پیشرفت در بازی، کمپ با چالشهای دشواری مواجه میشود که بازیکنان به عنوان یکی از رهبران، باید برای عبور از این مشکل تصمیمات سختی را اتخاذ کند.
همانطور که سازندگان پیشتر اعلام کرده بودند نحوه روایت داستانی و سیستم انتخاب Assassins Creed Valhalla از عمق بیشتری در مقایسه با نسخههای پیشین بهره خواهد برد.