شایعه: رونمایی از بازی های پلی استیشن ۵ برای رویدادی در هفته آینده برنامه ریزی شده است

در ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ , 15:00:02
رونمایی-از-بازی-های-پلی-استیشن-۵

به نظر می‌رسد که در هفته آینده شاهد رونمایی از بازی های پلی استیشن ۵ در یک رویداد دیجیتالی باشیم. با دنیای بازی همراه باشید.

مدتی است که شایعات فراوانی پیرامون رویداد رونمایی از کنسول پلی‌استیشن ۵ و بازی‌های آن در فضای مجازی دست به دست می‌شود. در ابتدا در این شایعات ادعا شد که این رویداد رونمایی برای تاریخ ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) برنامه‌ریزی شده است و در آن چند بازی کامل برای نسل بعد سونی معرفی خواهد شد. پس از آن گفته شد که رونمایی از کنسول به تاخیر افتاده است. در نهایت نیز روز گذشته جیسون شرایر (Jason Schreier) از رسانه بلومبرگ، مدعی شد که این برنامه، همچنان در اوایل ژوئن برگزار خواهد شد.

شرایر در گفتگو با کاربران، «با دانش مستقیم در مورد موضوع» گفته است که در تاریخ ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) رویدادی دیجیتالی توسط سونی برگزار خواهد شد که در آن تعدادی از عناوین کنسول پلی‌استیشن ۵ معرفی خواهد شد. بعضی دیگر از تحلیل‌گران گفته‌اند که این تاریخ ممکن است تغییر کند. چرا که اوضاع سونی و شرایط جامعه در زمان کنونی، دائماً در حال تغییر است. بنابراین بهتر است این طور به مساله نگاه کنیم که ممکن است در رویداد اوایل ژوئن، همه چیز را از سونی نشنویم. اما سایر رویداد‌های پلی‌استیشن ۵ می‌تواند طی هفته‌ها و ماه‌های آینده رخ دهند. بنابراین باید انتظار جریانی مداوم از ارائه اطلاعات از سوی سونی به کاربران را داشته باشیم.

هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو، برای کمپانی سونی بسیار مهم است. به‌خصوص که مایکروسافت از کنسول ایکس‌باکس Series X رونمایی کرده است و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای معرفی بازی‌های فرست‌پارتی خود، در ماه جولای انجام داده است. یک منبع موثق در خصوص این مساله گفته است که یک ترکیب قانع کننده از عناوین اختصاصی ایکس‌باکس Series X معرفی خواهند شد.

به هر شکل روی کاغذ به نظر می‌رسد که سونی از رقیب دیرینه خود کمی عقب افتاده است. اما با سابقه‌ای که از این کمپانی سراغ داریم، باید خیالمان از بابت رقابتی نفس‌گیر در نسل بعدی بازی‌های ویدئویی آسوده باشد.

نظرات خود را در مورد رونمایی از بازی های پلی استیشن ۵ با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر