انتشار تصویر تیزری عجیب از بازی Madden NFL 21

در ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ , 18:00:56
رونمایی-از-بازی-madden-nfl-21

سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا، بازی‌های فیزیکی نظیر فوتبال بدون تماشاگر برگزار شدند اما ورزش‌های شبیه ساز در بازی‌های ویدئویی کاربران بیشتری پیدا کردند، یکی از آنها بازی Madden NFL 21 است. با دنیای بازی همراه باشید.

یکی از اولین عناوین نسل نهمی که منتشر شد، بازی Madden NFL 21 شرکت الکترونیک آرتز بود که با استقبال قابل توجهی هم مواجه شد. عنوانی که از گرافیک بهبودیافته و گیم پلی بهتر نسبت به نسل قبل برخوردار است.

به تازگی صفحه رسمی توییتر Madden NFL 21 تصویر تیزری که در آن تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۱ را با تم باب اسفنجی نشان می‌دهد، منتشر کرد. این بسیار عجیب است که سازندگان بازی چه برنامه‌ای دارند.

NFL در تاریخ ۱۰ ژانویه یک بازی پلی آف را در Nickelodeon، ایستگاه پخش کننده کارتون محبوب پخش خواهد کرد. این به خوبی می‌تواند فقط به آن مربوط باشد، اما همانطور که می‌بینید، به نظر می‌رسد هر چند این اتفاق چند روز قبل رخ دهد.

در هر صورت جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. Madden NFL 21 در حال حاضر برای رایانه شخصی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، سری اس دردسترس است.

 

Madden NFL, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

 

همانطور که مستحضر هستید، آخرین بازی فوتبال آمریکایی ساخته شده توسط کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) هم اکنون با نام تجاری Madden NFL 21 در دسترس است. بیشتر بازیکنان می‌خواهند تا مواردی که در نسخه‌های قدیمی وجود داشته به این بازی برگردد تا یک با یک اثری کلاسیک اما مدرن روبه‌رو باشند. خوشبختانه الکترونیک آرتز با تغییر دادن بخش‌های جزئی‌ای از بازی موافقت کرده و این در طی بروزرسانی‌های متعدد الگوریتم‌های جزئی عوض خواهند شد.

طبق اعلامیه رسمی کمپانی سازنده یکی از بزرگ‌ترین تغییرات پیش روی، بازگشت  کالین کاپرنیک (Colin Kaepernick) به بازی Madden NFL 21 است که از آخرین حضور این بازیکن قدرتمند نزدیک به ۵ سال می‌گذرد. آخرین حضور او در Madden NFL 17 بود و الان بازیکنان می‌توانند باری دیگر با این بازیکن افسانه‌ای در بخش Franchise Mode در هر تیم دلخواهی به بازی کردن بپردازند. اگر آقای کاپرنیک برایتان آشنا نیست باید بدانید که این شخص ( که یکی از حرفه‌ای ترین بازیکنان فوتبال آمریکایی است) بدلیل حضور در اعتراضات در سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶ به یکی از چهره‌های جنجالی تبدیل شد و از فصل ۲۰۱۶ مسابقات NFL دیگر به میادین مسابقات برنگشت.

بازی Madden NFL 21 هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. به محض عرضه کنسول‌های نسل نهم، این بازی برای کنسول‌های مذکور نیز در دسترس قرار می‌گیرند.

این بازی در چه زمانی رونمایی شد؟

طی اخباری که پیش‌تر منتشر شد، کمپانی الکترونیک آرتز و NFL ( ملقب به سازمان فوتبال آمریکایی) در بحبوحه رونمایی از نسخه جدید سری بازی Madden NFL، با یکدیگر به توافقی مهم و تجاری دست یافته‌اند که آینده این بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به هرحال قرار بود تا فردا به صورت رسمی از بازی ورزشی Madden NFL 21 به صورت رسمی رونمایی شود، اما اخیرا بدلیل تظاهرات برپا شده در ایالات متحده آمریکا بابت مرگ خوشنت‌آمیز یک فرد آفریقایی-آمریکایی به نام جورج فلوید (George Floyd) تمام برنامه‌های این شرکت با اختلال مواجه شده است. برنامه رونمایی از این بازی قرار بود فردا به صورت لایواستریم (پخش زنده) برگزار شود که با تصمیم دقیقه آخری کمپانی الکترونیک آرتز، زمان برگزاری این رویداد به تاریخ دیگری مولکول شده است.

این اعلامیه توسط صفحه رسمی این بازی در توییتر به گوش طرفداران رسید. بعد از انتشار ویروس مخوف کویید-۱۹ (معروف به کرونا) واقعه پیش آمده در ایالات متحده آمریکا، دومین عامل تاثیرگذار در صنعت بازی‌های رایانه‌ای است. اگر از موضوع اصلی این خبر اطلاع ندارید، ماهم نمی‌توانیم دلیل اصلی آن را برای شما بازگو کنیم، اما می‌توانید از طریق خبرگزاری‌های مختلف به واقعه اصلی این ماجرا پی ببرید.

الکترونیک آرتز تنها کمپانی نیست که بدلیل این تظاهرات، برنامه‌های خود را عقب انداخته است. چندی پیش نیز کمپانی سونی (Sony) اعلام کرد که برنامه رونمایی از بازی‌های پلی‌استیشن ۵ که قرار بود جمعه هفته جاری برگزار شود، برای احترام و شنیده شدن صداهای مهم‌تر به تاریخی دیگر مولکول شده است. همچنین فصل چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare هم بدلیل بروز این اتفاقات با تاخیر منتشر خواهد شد. در ادامه بیانیه رسمی کمپانی الکترونیک آرتز در این خصوص را باهم مشاهده خواهیم کرد.

Madden NFL, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

نظرات خود را پیرامون تاخیر در رونمایی از بازی Madden NFL 21 و برنامه کمپانی‌های دیگر را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر