خط سلامتی دشمنان با افزایش درجه سختی بازی Ghost of Tsushima تغییر نمیکند
به تازگی مشخص شده است که خط سلامتی دشمنان با افزایش درجه سختی در بازی Ghost of Tsushima تغییر نکرده و زیاد نمیشود. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.
طی هفتههای اخیر و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، اطلاعات و جزییات بیشتری پیرامون بازی Ghost of Tsushima، ساخته استودیو «ساکرپانچ» (Sucker Punch) منتشر شده است. رویدادهای این عنوان جهان آزاد و اکشن در سال ۱۲۷۴ میلادی و همزمان با حمله مغولها به ژاپن، در جزیره سوشیما روایت میشود. مبارزات بازی بسیار چالش برانگیز توصیف شده است که البته با وجود درجههای سختی متفاوت، بازیکنان میتوانند کمی از غلظت آن کم کنند! در این بین، معمولا در بازیهای مختلف، خط سلامتی دشمنان در درجه های سختی بالا افزایش مییابد اما طبق جدیدترین اخبار بازی، در بازی Ghost of Tsushima اینگونه نیست.
طی رویداد پرسش و پاسخی که در وبلاگ پلی استیشن برگزار شد، «نیت فاکس»، کارگردان خلاق بازی گوست آو سوشیما اطلاعات بیشتری پیرامون درجههای سختی بازی در اختیار گذاشت. وی در صحبتهایش یکبار دیگر وجود درجههای سختی متفاوت در بازی را تایید کرد و در ادامه گفت که هرکدام چگونه روی رفتار دشمنان در طول بازی تاثیر خواهند گذاشت.
بازی Ghost of Tsushima دارای سه درجه سختی است که شامل آسان، متوسط و دشوار میشوند. در درجه سختی دشوار، بازی منصفانه عمل میکند در عین حال، بسیار چالش برانگیز میشود. نیروهای مغول پرخاشگرتر میشوند و بازیکنان برای انجام حرکات خارقالعاده باید صریح و دقیق عمل کنند. درجه سختی آسان در مقایسه، بیشتر برای بازیکنانی است که میخواهند به گشت و گذار در جزیره بپردازند و از داستان بازی لذت ببرند و در این میان، هر از گاهی هم توسط دشمنی شایسته به چالش کشیده شوند.
نیت فاکس در ادامه صحبتهایش اضافه کرد که با وجود موارد بالا، خط سلامتی دشمنان همچنان ثابت خواهند ماند.
اهمیتی ندارد که بازیکنان کدام درجه سختی را انتخاب کنند، خط سلامتی دشمنان در بازی هیچوقت افزایش نمییابد؛ دلیل این امر هم حفظ کشنده بودن شمشیر کاتاناست. مبارزات در این بازی تماما به مهارت بازیکن خلاصه میشود.
بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ تیرماه ۱۳۹۹ (۱۷ جولای ۲۰۲۰ میلادی) با حجم تقریبی ۵۰ گیگابایت، به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه میشود.