لیست شدن بازی Resident Evil 8 در وبسایت یک خرده فروش آلمانی

در ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ , 11:00:25
لیست شدن بازی رزیدنت ایول ۸

با لیست شدن بازی Resident Evil 8 در وبسایت یک خرده فروش آلمانی، به نظر می‌رسد بزودی شاهد معرفی نسخه جدید از سری RE خواهیم بود. برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، همراه دنیای بازی باشید.

با عرضه بازی Resident Evil 3 Remake، انتشار شایعات پیرامون نسخه بعدی از سری بازی‌های ترسناک و زامبی‌محور شرکت کپکام یعنی Resident Evil 8 آغاز شد و اخیرا نیز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر شده است که البته درست یا غلط بودن این اطلاعات هنوز مشخص نیست. حال در جدیدترین اخبار بازی، نسخه جدید در وبسایت یک خرده فروش آلمانی مشاهده شده است.

خرده فروش آلمانی که بازی Resident Evil 8 را در وبسایت خود لیست کرده است، GamesOnly نام دارد و تا زمان انتشار این خبر، صفحه مربوط به پیش‌ خرید بازی را حذف کرده است اما از آنجایی که هیچ چیز در این اینترنت به طور کامل حذف نمی‌شود، شما در ادامه می‌توانید تصویر مربوط به صفحه پیش خرید بازی را مشاهده نمایید.

لیست شدن بازی رزیدنت ایول ۸

همان‌طور که در تصویر دیده می‌شود، خبری از تاریخ عرضه یا اطلاعات دیگری از Resident Evil 8 نیست و فقط قیمت ۶۰ دلاری بازی به همراه یک تصویر هنری غیررسمی دیده می‌شود. ظاهرا خرده فروش آلمانی این صفحه را تحت تاثیر شایعات اخیر بازی RE8 ایجاد کرده است؛ چرا که طبق شایعات نسخه جدید با نام Village عرضه خواهد شد و در تصویر هنری مذکور هم این نام دیده می‌‌شود که چهار حروف اول شامل VIII (عدد رومی هشت) به رنگی متفاوت و مشابه با کاری که کپکام پیشتر در بازی RE7 انجام داده بود، طراحی شده است.

با تمام این اوصاف، شرکت کپکام اخیرا پیامی برای اعضای برنامه RE Ambassador منتشر کرده است تا برای یک رونمایی جدید در تاریخ ۲۱ خردادماه ۱۳۹۹ شمسی (۱۰ ژوئن ۲۰۲۰ میلادی) آماده شوند و ممکن است شاهد معرفی بازی Resident Evil 8 در این تاریخ باشیم. در این بین، اگر شایعات اخیر درست باشند، عنوان RE8 بین ماه‌های ژانویه تا مارس ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد.

در پایان، به نظر شما لیست شدن بازی Resident Evil 8 در وبسایت خرده فروش آلمانی می‌توان نشانه‌ای برای معرفی عنوان در آینده‌ای نزدیک باشد؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌های خود را با وبسایت دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر