ویژگی های آپدیت هنگام عرضه The Last of Us Part II منتشر شد
روز گذشته از طریق وبسایت Gear Nuke، ویژگیهای آپدیت هنگام عرضه The Last of Us Part II منتشر شد. با دنیای بازی همراه باشید.
اکثر بازی ها در این روزها، آپدیت هنگام عرضه دریافت میکنند که در روز انتشار بازی در دسترس قرار میگیرد. به نظر میرسد که این اتفاق برای The Last of Us Part II ساخته مورد انتظار استودیو بازی سازی ناتیداگ نیز رخ خواهد داد. این آپدیت روز اول بازی از قبل آماده شده است و قرار است برخی ویژگیهای جانبی جالبی را به بازی اضافه کند که از جمله آنها می توان به افزوده شدن حالت Photo Mode و یک گالری از تصاویر مفهومی، اشاره کرد.
آپدیت روز اول The Last of Us Part II جدا از موارد گفته شده، چند ویژگی مهم دیگر را نیز به بازی اضافه میکند. یکی از این موارد به گفته ناتیداگ «ایجاد بهبودها و رفع اشکالات کلی» است. همچنین «گزینههای دسترسی اضافی» نیز با این بهروزرسان به بازی اضافه میشود. نیل دراکمن (neil druckmann) طراح و کارگردان The Last of Us Part II پیشتر گفته بود که گزینههای دسترسی فراوانی در تنظیمات بازی قرار دادهاند تا همه افراد بتوانند فارغ از محدودیتها و تواناییهاییشان، از داستان بازی لذت ببرند. در واقع در شایعات وجود دارد که بازی حتی برای کاتسینها و گیمپلی، راوی دارد تا کاربران با بینایی اندک هم از آن لذت ببرند.
حجم این آپدیت هنوز مشخص نیست اما امیدواریم که چندان زیاد نباشد. چرا که The Last of Us Part II به خودی خود بازی سنگینی است و طبق اطلاعات رسمی اعلام شده، به حداقل فضای خالی ۱۰۰ گیگابایت روی کنسول نیاز دارد.
بازی The Last of Us Part II در تاریخ ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) بهطور انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد و آپدیت ۱.۰۱ از لحظه انتشار در دسترس خواهد بود. فروش قبل از عرضه بازی در برزیل رکورد زده است و امکان پیشخرید همچنان از طریق صفحه این بازی در فروشگاه پلیاستیشن در دسترس است. ویژگیهایی که آپدیت اولیه The Last of Us Part II همراه خود دارد را در زیر مشاهده میکنید:
حالت Photo Mode
گالری تصاویر مفهومی
ویژگی Model Viewer
بهبود ای عمومی و رفع اشکالات کلی
گزینههای دسترسی بیشتر.
نظرات خود را در مورد آپدیت هنگام عرضه The Last of Us Part II با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
خیلی جالبه سازندگان برای اکثر عناوین حالت فوتو مود رو طی بروزرسانی روز اول به بازی اضافه میکنن، یا بعدا طی یک بهینهسازی کمحجم این قابلیتو به بازیاشون اضافه میکنن.
Death Stranding
The Order 1886
Red Dead Redemption 2
از این موارد هستند
جالبتر اینه که من هیچ وقت شخصا حالت photo mode رو درک نکردم
خب جای اینکه اون همه وقت بزارین برا سیستم عکس برداری، یه دو تا مرحله جدید اضافه کنین به بازی.
الان دیگه انگار داشتن فوتو مود از الزامات بازی ها AAA شده.
حالت عکاسی در بازیها، به خصوص برای گیمرهای علاقهمند به عکاسی یا کسانی که به دنبال ثبت لحظاتشون (چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی) هستند، خیلی کارآمد و لذت بخشه. بعدها با چک کردن این عکسها خاطرات خوبی از بازیهای به یاد موندنی برای گیمر زنده میشه.
در کنار این مسئله، از اون جایی که بسیاری از کاربران عکسهای حالت عکاسی بازیهایی که تجربه میکنند رو در شبکههای اجتماعی به اشتراک میگذراند، همین به نوعی یک تبلیغ برای اون بازی به حساب میاد و مخاطبین جدیدی رو جذب بازی میکنه؛ به همین دلیله که شرکتهای سازنده از حالت عکاسی و کمپینهای عکاسی بازیشون در شبکههای اجتماعی استقبال میکنند.