شایعه: ریمستر Mass Effect Trilogy تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد

در ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ , 21:15:38
ریمستر Mass Effect Trilogy

طبق شایعات جدید تاریخ عرضه ریمستر Mass Effect Trilogy تا سال آینده میلادی تاخیر خورد . هدف از این کار “اعمال بهبودهای بیشتر روی نسخه اول” بیان شده‌است. همراه دنیای بازی باشید.

در این چندین ماه اخیر بارها و بارها شایعات ساخت و عرضه ریمستر Mass Effect Trilogy مجموعه نقش_آفرینی و محبوب استودیو «BioWare» در محافل گیمینگ شنیده شده‌است. این سه گانه در خرده فروشی‌هاسی گوناگون لیست شده‌است. تاریخ عرضه غیر رسمی اواخر سال میلادی جاری بیان شده بود.

به گفته تحلیلگر وبسایت VentureBeat، آقای جف گراب تاریخ عرضه این سه گانه به سال آینده میلادی موکول شده‌است. علیت این امر اصرار سازندگان به کار بیشتر روی نسخه اول و اعمال بهبودهای نهایی است. افرادی که موفق به تجربه این سه گانه شده‌اند، به خاطر دارند که نسخه اول از نظر مکانیرم‌های بازی، با دو نسخه دیگر متفاوت بود. به گفته آقای گراب سازندگان در روند ریمستر نسخه اول هم از نظر بازساری گیم‌|لی و هم از نظر جلوه‌های بصری با ایراداتی اساسی مواجه شده‌اند. وی همچنین معتقد است سه گانه مس‌افکت فاقد بخش چند نفره خواهد بود.

شایعه: نسخه ریمستر Mass Effect Trilogy در سال جاری میلادی عرضه می‌شود

شایعه بازسازی سه‌گانه بازی Mass Effect، از اوایل سال ۲۰۲۰ در رسانه‌های ویدئوگیم مطرح شد. از آن زمان تاکنون اخبار ضد و نقیض فراوانی در این خصوص شنیده‌ایم. اکنون جف گروب خبرنگار رسانه GamesBeat با قطعیت اعلام کرده که این سه‌گانه در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

تا هفته گذشته من می‌دانستم که مطمئناً ریمستر سه‌گانه بازی Mass Effect قرار بوده که اوایل اکتبر رونمایی و اواخر اکتبر منتشر شود. اما سال ۲۰۲۰ سال عجیبی است و ممکن است سرنوشت دیگری در انتظار این بازی باشید. به هر صورت هنوز هیچ چیز قطعی نیست. انتشار این بازی حقیقت دارد و من مدارک بسیاری از توسعه آن دیدم. اگرچه هنوز به‌طور رسمی چیزی اعلام نشده است.

گروب در ادامه گفت که ممکن است کمپانی EA در حال برنامه‌ریزی‌های نهایی برای عرضه این بازی در تعطیلات پایان سال میلادی جاری باشد. اگرچه اخرین اطلاعاتی که او دارد، سرنخ‌هایی از رونمایی و انتشار این سه‌گانه بازسازی شده در ماه اکتبر است. وی همچنین در مورد ماهیت این ریمستر صحبت کرد و گفت احتمالا با چیزی مشابه یک ریسمتر متداول طرف هستیم.

کاربران همیشه از من سوال می‌کنند که بازسازی سه‌گانه بازی Mass Effect چیزی در حد یک ریمیک کامل است یا تنها نسخه‌ای ارتقا یافته از بازی اصلی است. من این مساله را به‌طور قطعی نمی‌دانم اما احتمالا بازی به یک ریمستر قابل اعتنا شبیه باشد و فکر می‌کنم این چیزی است که هوادارن انتظار دارند.

سری بازی‌های Mass Effect از طرفداران بسیاری برخوردارند و تاکنون شایعات متعددی درباره نسخه ریمستر سه گانه این بازی منتشر شد. به تازگی گزارشی انتشاریافته که نشان می‌دهد در اکتبر سال جاری باید شاهد انتشار نسخه ریمستر Mass Effect Trilogy باشیم.

باتوجه به یک تصویر از فروشگاه Game انگلستان، این بازی برای پیش فروش در فروشگاه مورد بحث دردسترس قرار گرفته و قرار است ۳۰ اکتبر سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های نسل هشتم از جمله پلی استیشن ۴ منتشر شود.

اطلاعات بیشتری در کنار نیست و باید منتظر ماند استودیو بایوور و شرکت EA جزئیات تکمیلی و رسمی را اعلام کنند. شایان ذکر است این نسخه ۵۴ پوند قیمت داشته و با یک سه گانه بهبودیافته از نظر گرافیکی رو به رو هستیم.

نسخه ریمستر Mass Effect Trilogy

چندی پیش آرت بوک بازی Mass Effect Trilogy در فروشگاه آمازون لیست شد. در مشخصات صفحه کتاب، استودیو «BioWare» به عنوان مولف ذکر شده‌است. نکته جالب توجه زمان انتشار این آرت بوک است. این کتاب سه ۳ام فروردین ماه سال آینده (۲۳ام مارس ۲۰۲۱) روانه بازار خواهد شد. پیشتر گزارشاتی به عرضه یک ریمستر از این سه گانه تحسین شده در بازه زمانی مشابه اشاراتی داشتند و ممکن است این آرت بوک به عناون یک محصول جانبی در کنار بازی عرضه شود.

در توضیحات محصول آمده است: “صدها تصویر از کانسپت آرت‌هایی که تا کنون دیده نشده‌است در کنار تصاویر جدید از DLCهای بازی. این آرت بوک بک یادگاری بی‌نظیر برای عاشقان یکی از برترین سه‌گانه‌های تاریح ویدیو گیم است!”

آقای جف گراب (Jeff Grubb)، تحلیلگر وبسایت VentureBeat ماه گذشته در یادداشتی ادعا کرد یکی از عناوین بزرگی که کمپانی الکترونیک آرتز هنوز معرفی نکرده، ریمستر سه گانه Mass Effect است. انتظار می‌رود در صورت صحت داشتن شایعات مبنی بر عرضه زود هنگام این عنوان، ریمستر در رویداد گیمزکام رسما رونمایی شود.

از آخرین نسخه مجموعه Mass Effect مدت زیادی می‌گذرد و با توجه به مشکلات متعدد،‌ آندرومدا (Andromeda) به یکی از ناامید کننده ترین نسخه‌های این مجموعه تبدیل شد که به واسطه آن خاطرات خوش سه‌گانه سفر با شپرد به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های بازی در ذهن و خاطرات باقی بماند.

با توجه به توییت منتشر شده از آقای جف گراب (Jeff Grubb)، این بازی در رویداد EA Play معرفی نخواهد شد. او می‌گوید با اینکه این بازی بالاخره منتشر خواهد شد، اما یک احتمال قوی وجود دارد که در رویداد هفته بعد کمپانی EA از این بازی پرده‌برداری نشود.

من فکر می‌کنم که یک احتمال قوی وجود دارد که کمپانی EA نمی‌خواهد از بازسازی سه‌گانه Mass Effect در رویداد EA Play پرده‌برداری کند. این [بازی] خواهد آمد، اما ممکن است در این رویداد به آن اشاره نشود.

با توجه به توییت آقای گراب می‌توان امیدوار بود که این مجموعه در دست بازسازی است و به زودی قرار است معرفی و منتشر شود، اما اینکه چه زمان و در چه رویدادی از آن پرده‌برداری شود اصلا معلوم نیست. در حال حاظر نیز کمپانی EA مشغول توسعه عناوین خود است که به همین واسطه احتمالا نباید تا سه ماه اول سال ۲۰۲۱ انتظار معرفی این بازی را داشته باشیم.

نظرات خود را پیرامون نسخه ریمستر Mass Effect Trilogy را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر