بازی Persona 4 Golden روی فروشگاه استیم عرضه شد

در ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ , 15:30:48
بازی-persona-4-golden

با عرضه بازی Persona ۴ Golden روی فروشگاه استیم، در کمتر از یک ساعت این عنوان به لیست پرفروش‌ترین‌های این استور راه یافت. با دنیای بازی همراه باشید.

هفته گذشته بود که اطلاعاتی از عرضه Persona 4 Golden روی رایانه‌های شخصی افشا شد و پس از آن روز گذشته بود که انتشار این بازی روی استور Steam آغاز شد و در کمتر از یک ساعت به لیست پرفروش‌ترین بازی‌های این فروشگاه راه یافت.

طبق نمودار فروش‌های برتر فروشگاه استیم، Persona 4 Golden ساخته محبوب و بسیار تحسین‌شده‌ی استودیو بازی‌سازی Atlus و در سبک RPG، هم اکنون در لیست پرفروش‌ترین بازی‌های این استور قرار گرفته است. این بازی نسخه پیشرفته و تکامل‌یافته Persona 4 است که روز گذشته برای رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه Steam منتشر شده است. نسخه استاندارد این بازی قیمت ۱۹.۹۹ دلار و نسخه deluxe آن نیز ۲۴.۹۹ دلار است که همراه بازی، موسیقی متن این بازی و Art Book آن در اختیار خریدار قرار داده می شود. با توجه به فروش فوق‌العاده این عنوان در چنین مدت زمان کوتاهی، دور از انتظار نیست که استودیو Atlus دیگر عناوین Persona را نیز برای عرضه روی Steam قرار دهد. شنیده‌ها البته حاکی از آن است که بازی Persona 3 نیز در راه عرضه روی فروشگاه استیم است.

در همین حین، بازی Torchlight 3 که تنها دقایقی قبل از Persona 4 Golden روی استیم قرار گرفت نیز فروش بسیار خوبی داشته است و در لیست پرفروش‌ترین‌ها، رتبه دوم را در اختیار خود دارد.

آخرین نسخه سری بازی‌های پرسونا، Persona 5 Royal نام دارد که در اکتبر ۲۰۱۹ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. تا به حال دو اسپین‌آف دیگر از این بازی نیز با عنوان Persona Q2: New Cinema Labyrinth برای کنسول نینتندو ۳DS و Persona5: Dancing in Starlight برای پلی‌استیشن ۴ و PS Vita نیز عرضه شده است.

نظرات خود را در مورد عرضه این عنوان روی فروشگاه استیم با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر