شخصی سازی در Star Wars: Squadrons بسیار متنوع خواهد بود

در ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ , 13:30:26
شخصی-سازی-در-Star-Wars:-Squadrons

با توجه اطلاعات منتشر شده در اولین تریلر بازی، شخصی سازی در Star Wars: Squadrons بسیار متنوع خواهد بود. با دنیای بازی همراه باشید.

روز گذشته بود که اولین تریلر از قسمت بعدی سری بازی‌های استاروارز با نام Star Wars: Squadrons ساخته استودیو بازی‌سازی Motive Studios منتشر شد. تصاویر و فوتیج‌هایی که در این تریلر دیده‌ایم، جزئیاتی از تنظیمات بازی و هسته اصلی این اثر را مشخص کرده است. اکنون به نظر می‌رسد کسانی که در انتظار دیدن گیم‌پلی از این بازی هستند نیز لازم نیست مدت زیادی صبر کنند. چرا که کمپانی الکترونیک‌آرتز در بیانیه‌ای مطبوعاتی تایید کرد که مراسم EA Play 2020 در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) آغاز خواهد شد. از همین رو امکان نمایش تریلر گیم‌پلی بازی در این مراسم وجود دارد. ایان فریزر (Ian Frazier) مدیر خلاقیت بازی Star Wars: Squadrons نیز اعلام کرد که این بازی برای هر علاقمند فرنچایز استاروارز و برای طرفدارانی که دوست دارند با سفینه جنگنده خود در میان کهکشان‌ها سفر کنند، لذت‌بخش خواهد بود.

در کنار شخصی‌سازی‌های فراوان جنگنده فضایی، تجهیزات ظاهری بسیاری نیز وجود دارد. الکترونیک‌آرتز تایید کرد که حالت دوم تنها از طریق پیشرفت در جریان گیم‌پلی بازی حاصل می‌شود و برای دست‌یابی به تجهیزات ظاهری در بازی، هیچ سیستم فروشی وجود ندارد. از این موارد می‌توان برای تغییر در کابین خلبان و جنگنده فضایی و موارد دیگر استفاده نمود. همچنین ویژگی تغییر امکانات موجود در دید خلبان به دلخواه گیمر نیز وجود دارد.

از نظر گزینه‌های شخصی‌سازی در بازی نیز، انواع اسلحه‌ها، بدنه جنگنده فضایی، موتورها و سپر‌های دفاعی جدید با افزایش سطح گیمر در بازی آزاد خواهند شد.

داستان Star Wars: Squadrons نیز پس از نابودی دومین Death Star در فیلم Return of the Jedi اتفاق می‌افتد. بازیکنان بین اسکادران پیشتاز جمهوری جدید (New Republic’s Vanguard Squadron) و اسکادران تایتان امپراطوری (Empire’s Titan Squadron) به‌طور متناوب در حال جابجایی هستند. در بازی همچنین تعدادی از کاراکتر‌های اصلی فرنچایز استاروارز و چهره‌های آشنا و شخصیت‌های جدید نیز حضور خواهند داشت.

بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) و با قیمت ۴۰ دلار برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بازی همچنین از سخت‌افزار VR نیز پشتیبانی می‌کند.

نظرات خود را در مورد گستردگی شخصی سازی در Star Wars: Squadrons با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر