رکوردشکنی بازی Last of Us Part 2 همراه با صدرنشینی در انگلستان

در ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ , 15:37:16
رکوردشکنی بازی Last of Us Part 2

رکوردشکنی بازی Last of Us Part 2 در همان روزهای اولیه، نشان می‌دهد که جدیدترین ساخه استودیو ناتی داگ توانسته است به‌عنوان یک شاهکار در اواخر نسل هشتم مطرح شود. همراه با دنیای بازی باشید.

طبق آخرین اخبار بازی، هفته گذشته اطلاعات در مورد میزان فروش بازی‌های ویدیویی در انگلستان منتشر شد و همان‌طور که می‌دانید، بازی The Last of Us Part 2 عرضه‌ی قدرتمند و باشکوهی را در منطقه تجربه کرد. در حالی که تنها دو روز از عرضه‌ی بازی به بازار می‌گذرد، آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی ناتی داگ، بلافاصله به بزرگ‌ترین عرضه برای یک بازی ویدیویی در انگلستان در سال جاری تبدیل شد. این در حالی است که این بازی با یک فاصله ۴۰ درصدی نسبت به بازی Animal Crossing: New Horizons قرار می‌گیرد.

همچین شاهکار جدیدی استودیوی ناتی داگ تبدیل به سریع‌ترین بازی پرفروش سونی (Sony) برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ تا به امروز تبدیل می‌شود که یک درصد بالاتر از صدرنشین پیشین این جدول یعنی بازی Uncharted 4 بوده است. هر چند انتظار می‌رود که با اضافه شدن میزان فروش دیجیتالی بازی The Last of Us Part 2، این فاصله بسیار بیشتر خواهد شد. سرانجام باید بگوییم که این بازی عملکرد بهتری نسبت به نسخه قبلی خود هم داشته است و حدود ۷۶ درصد فروش بیشتری را نسبت به آن تجربه کرده است.

در رتبه‌ی دوم این جدول، بازی Ring Fit Adventure قرار دارد که رشد فروش ۳۳ درصدی را در این هفته تجربه کرد. بازی Pokemon Sword هم به‌لطف عرضه دی ال سی جدید خود به‌نام Isle of Armor، توانست رشد فروش ۵۱ درصدی را تجربه کرده و تا ربه نهم صعود کند.

بازی Mario Kart 8 Deluxe هم که هفته‌ی گذشته صاحب رتبه‌ی اول جدول بوده است، در نهایت به رتبه چهارم سقوط کرده و در همین حال آثاری مانند FIFA 20، Minecraft، Call of Duty: Modern Warfare و Grand Theft Auto 5 نیز که همواره عملکرد خوبی در جدول داشته‌اند، بازهم در بین ده بازی برتر هفته دیده می‌شوند. اما بازی Animal Crossing: New Horizons برای اولین بار بعد از ۳ ماهی که از عرضه‌اش می‌گذرد، در رتبه‌های برتر هفته دیده نمی‌شود و تا مکان دوازدهم سقوط داشته است. در ادامه می‌توانید ده بازی برتر هفته‌ی منتهی به ۳۱ خرداد (۲۰ ژوئن) را مشاهده کنید:

  • ۱. The Last of Us Part 2
  • ۲. Ring Fit Adventure
  • ۳. FIFA 20
  • ۴. Mario Kart 8 Deluxe
  • ۵. Call of Duty: Modern Warfare
  • ۶. Grand Theft Auto 5
  • ۷. Minecraft (Switch)
  • ۸. Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics
  • ۹. Pokemon Sword
  • ۱۰. Star Wars Jedi: Fallen Order

شما هم می‌توانید نظرات خود را در مورد رکوردشکنی بازی Last of Us Part 2 با ما درمیان گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر