بازی Star Wars: Squadrons یک محصول Live Service نخواهد بود

در ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ , 16:30:13
ماه ژوئن سرویس پلی استیشن پلاس

طبق گفته مدیر خلاقیت Motive Studios، بازی Star Wars: Squadrons یک اثر Live Service نخواهد بود. با دنیای بازی همراه باشید.

یک قسمت دیگر از سری بازی‌های استار‌وارز با عنوان Star Wars: Squadrons توسط کمپانی EA در حال آماده‌‌سازی است و به نظر می‌رسد متفاوت از سایر بازی‌های این فرنچایز باشد. با توجه به اخبار بازی تایید شده است که این عنوان هیچ سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای یا لوت باکس نخواهد داشت. Star Wars: Squadrons همچنین برچسب قیمتی ۴۰ دلاری خورده است. جدا از این موارد اکنون تأیید شده است که علی‌رغم تمرکز زیاد بازی بر بخش چند‌نفره، Squadrons به عنوان یک بازی سرویس آنلاین زنده در دست توسعه نیست.

ایان فریزر (Ian Frazier) مدیر خلاقیت استودیو بازی‌سازی Motive Studios در مصاحبه‌ای با رسانه Game Informer گفته است که توسعه‌دهندگان بازی رویکردی سنتی نسبت به توسعه و عرضه این عنوان دارند. آنها به‌دنبال ارائه اثری هستند که در زمان انتشار کامل بوده و به عنوان یک بازی سرویس آنلاین زنده ساخته نشده باشد. البته به نظر می‌رسد این رویکرد در نقطه مقابل هر بازی مولتی‌پلیری است که در سال‌های گذشته کمپانی EA منتشر کرده است.

رویکرد ما در این بازی سنتی است. ما در تلاشیم تا به کاربران بگوییم که این بازی با اینکه ۴۰ دلار است اما تجربه‌ای کامل را برای گیمرها رقم می‌زند. این مساله چیزی نیست که با استراتژی سرویس آنلاین زنده قابل دست‌یابی باشد. البته به معنای این نیست که ما هرگز چیزی به بازی اضافه نخواهیم کرد. بلکه بازی یک live service نخواهد بود.

البته آخرین بازی این فرنچایز، star wars jedi fallen order بود که آن هم به‌صورت live service نبود. اگرچه Star Wars: Squadrons یک بخش داستانی مجزا خواهد داشت اما تمرکز EA به بخش چندنفره آن باعث می‌شود تا حدس بزنیم که الکترونیک‌آرتز قصد دارد تا Squadrons را به یک منبع درآمد مداوم تبدیل کند.

بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظرات خود را در مورد لایو سرویس نبودن این بازی با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر