کمپانی EA بار دیگر لایسنس مجموعه Star Wars را تمدید خواهد کرد

در ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ , 09:00:22
لایسنس مجموعه Star Wars

به گفته مدیرعامل کمپانی electronic arts رابطه این کمپانی با دیزنی بسیار “دوستانه و صمیمانه” است و قطعا EA لایسنس مجموعه Star Wars را تمدید خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

نزدیک به یک سال پیش کمپانی الکترونیک آرتز، لایسنس مجموعه Star Wars در انحصار خود حفظ کرد به روند توسعه بازی‌های انحصاری این مجموعه در نسل فعلی ادامه داد. آن‌ها نه تنها توانستند با ایجاد تغییرات گسترده و اساسی در Star Wars Battlefront 2، دیدگاه‌ها را نسبت به این بازی عوض کنند و با عرضه Jedi: Fallen Order به موفقیت تجاری مناسبی دست پیدا کنند و حتی نام بازی را به عنوان یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ مطرح کنند. با تمام این تفاسیر نسخه جدید مجموعه استار وارز با عنوان Star Wars: Squadrons، توجهات را تا حد خوبی به خود جلب نموده‌است.

بنابراین طبیعی است که این کمپانی سعی کند به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهد و لایسنس مجموعه جنگ ستارگان را همچنان در انحصار خود حفظ کند. آقای اندرو ویلسون (Andrew Wilson) در گفت و گو با وبسایت VGC اعلام کرد از موفقیت‌های تیم زیرمجموعه خود با عرضه عناوین مختلف استاروارز کاملا خوشنود است و با توجه به رابطه خوب آن‌ها با LucasArts و Disney حتی قصد دارند این همکاری را “گسترده‌تر” نیز ادامه دهند.

بار دیگر می‌گویم با رابطه دوستانه و صمیمانه‌ای با LucasArts و Disney داریم. این رابطه از نه سال پیش و در زمان توسعه Star Wars: The Old Republic در سال ۲۰۱۱ شکل گرفت و از آن زمان تا کنون ما با عرضه عناوینی در جهان جنگ ستارگان در سبک‌های مختلف، از نقش آفرینی و اکشن-ماجراجویی گرفته تا شوتر اول شخص به موفقیت‌های خارق العاده‌ای دست یافته‌ایم.

بنابراین می‌خواهیم همکاری خود را از این گستره‌تر کنیم.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر