بازی Skate 4 بر تعاملات اجتماعی تمرکز خواهد داشت

در ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ , 19:30:11
بازی-Skate-4

مدیر عامل الکترونیک‌آرتز اعلام کرد که بازی Skate 4 بر تعاملات اجتماعی و تولید محتوا توسط کاربران تمرکز خواهد داشت. با دنیای بازی همراه باشید.

تجربه لذت‌بخش اسکیت‌بورد در ویدئوگیم دوباره بر می‌گردد. چرا که کمپانی اکتیویژن نه تنها در ماه سپتامبر (شهریور ۹۹) با یک ریمیک از Tony Hawk طرفداران این ورزش را هیجان‌زده می‌کند، بلکه الکترونیک‌آرتز نیز اعلام کرده به دلیل تقاضای زیاد هوادارن بازی Skate 4 را پس از گذشت تقریبا یک دهه از عرضه نسخه سوم، منتشر خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات درز کرده از بازی Skate 4 (یا هر آنچه که EA بعد‌ها آن را نام‌گذاری خواهد کرد) بسیار پراکنده است. اما به‌تازگی اندرو ویلسون(Andrew Wilson) مدیر‌عامل EA در گفتگویی با رسانه VGC اعلام کرده که بازگشت این فرنچایز چه مسیری را برای طی کردن در آینده مد نظر دارد.

طبق گفته‌های ویلسون، کمپانی EA به دنبال ورود به یک دنیای کاملاً جدید با Skate 4 است که فراتر از یک اثر اسکیت‌بازی خواهد بود. به نظر می‌رسد طرفداران باید انتظار عناصر مرسوم در صنعت بازی‌های ویدئویی را داشته باشند. مواردی مانند محتواهایی که توسط کاربران تولید می‌شوند، جهان‌باز بودن بازی و تعاملات اجتماعی میان کاربران از طریق بازی.

«کاربران تجربه اسکیت‌بازی را در اثر خواهند داشت. در حالی که اسکیت به خودی خود جذابیت زیادی برای مخاطبان دارد، اما موارد مرسوم صنعت ویدئوگیم نیز در بازی خواهد بود. مانند محتوای تولید شونده توسط کاربران، جهان‌باز بودن و تعامل با دیگر بازیکنان. برای تعداد زیادی از مردم، اسکیت‌ فقط یک ورزش نیست. بلکه برای آنها دسترسی به هنر و فرهنگ را در سطح جهانی ایجاد می‌کند. بنابراین در بازی کاربران اسکیت‌بازی می‌کنند اما به مرور تولید محتوا و اکتشاف جهان درون بازی شکل می‌گیرد و تعاملات اجتماعی به وجود می‌آید. ما و شما در اجتماع همواره به آینده و رشد شخصیتی خود فکر می‌کنیم و بازی‌های ویدئویی نه تنها خودشان جذابیت دارند، بلکه می‌توانند منعکس‌کننده مسائل مهم جامعه خود باشند. بنابراین ما فکر می‌کنیم که آنها حتی فراتر از انتظارات اولیه ما خواهند بود و معتقدیم بازی بعدی Skate اینگونه است.»

با توجه به شکل رونمایی از بازی بدون پخش تریلر یا قسمت‌هایی از گیم‌پلی یا حتی نامی از آن، می‌توان انتظار داشت که Skate 4 راه طولانی را برای رسیدن به نقطه انتشار در پیش دارد. با این حال کمپانی EA اعلام کرده که جزییات بیشتری را در ماه‌های آینده ارائه خواهد داد.

نظرات خود را در مورد بازی Skate 4 با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر