مدارک فاش شده از مایکروسافت به کنسول Lockhart اشاره می‌کند

در ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ , 09:00:32
کنسول نسل بعد مایکروسافت

مدارکی که به تازگی از کمپانی Microsoft فاش شده، به این نکته اشاره می‌کند که کمپانی مشغول طراحی و توسعه یک کنسول دیگر است. دومین کنسول نسل بعد که با نام کنسول Lockhart شناخته می‌شود نسخه ضعیف‌تر و ارزان‌تر Xbox Series X خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شایعات و اطلاعاتی که اخیرا از کمپانی مایکروسافت منتشر می‌شود به طراحی و توسعه کنسول جدید این کمپانی اشاره دارد. این کنسول جدید که بنابر شایعات با اسم رمز Lockhart می‌شود، قرار است از پیشرفت‌های سخت افزاری و طراحی کاربردی Xbox Series X در سطح پایان‌تر و ارزان‌تر برخوردار شود. حال به تازگی بر اساس مدارکی که از کمپانی منتشر شده، این کنسول جدید در کنار سایر “کنسول‌های خانواده Scarlett” در دست توسعه است.

طبق اطلاعات این مدارک، کیت توسعه کنسول Lockhart با کیت توسعه Xbox Series X یکسان است و کیت توسعه این امکان را در اختیار سازندگان می‌گذارد تا با فعال کردن حالت Lockhart بتوانند توانایی‌های کنسول دوم مایکروسافت را بشناسند و بازی‌ها را برای این کنسول نیز بهینه سازی کنند. این کنسول از ۷.۵ گیگا بایت رم و کارت گرافیکی با قدرت ۴ ترافلاپس بهره می‌برد.

طبق ادعای تحلیلگر وبسایت The Verge، آقای تام وارن (Tom Warren) مایکرسافت به دنبال ان است که توانایی Lockhart را برای اجرای بازی بین رزولوشن ۱۰۸۰p تا ۱۴۴۰p تنظیم کند. همچین به گفته آقای تام وارن اسم رسمی کنسول نسل بعد مایکروسافت Xbox Series S خواهدبود و به همین دلیل مایکروسافت عنوان تجاری Xbox Series را به طور کامل به انحصار خود درآورده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر