کارگردان Marvel’s Avengers به ناتی داگ ملحق شد

در ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ , 13:21:10
استودیوی ناتی داگ

اکانت رسمی ناتی داگ در توئیتر خبر از بازگشت آقای Shaun Escayg، به این استودیو را داد. وی کارگردان و نویسنده ارشد بازی Marvel’s Avengers بود. همراه دنیای بازی باشید.

خبرهای بد و چالش‌های جدید به صورت مداوم بر سر راه Marvel’s Avengers و تیم سازنده بازی قرار می‌گیرد. پس خبر کاهش شدید میزان قروش بازی و افت جامعه مخاطبان بازی، حال کارگردان بازی و مدیر تیم توسعه نیز از استودیو کریستال داینامیک جدا شد.

آقای Shaun Escayg، کارگردان و نویسنده ارشد بازی بود که در زمان توسعه Marvel’s Avengers از استودیو Naughty Dog به تیم توسعه ملحق شده بود. وی کارگردان صحنه‌های سینمایی عناوینی همچون The Last of US و Uncharted 4 یود. حال اکانت رسمی Naughty Dog در توئیتر خبر بازگشت وی به استودیو را اعلام کرد.

مدیرعامل ناتی داگ: ما هنوز نمی‌توانیم چند پروژه را به صورت هم زمان پیش ببریم

با در نظر گرفتن شرایط حاکم برای روند توسعه عناوین AAA و استودیوهای سازنده آن‌ها، می‌دانیم که بیشتر این استودیوها ترجیح می‌دهند با قرار دادن یک بخش آنلاین در بازی‌های خود، ساعات گیم‌پلی آن را گسترش دهند و منابع مالی جدید برای خود ایجاد کنند. تقریبا تمام این عناوین هم زمان بخش داستانی و چند نفره را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند، در این بین استودیو Naughty Dog به عنوان یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای حال حاضر صنعت گیم ظاهرا هنوز با چالش‌هایی در این مورد مواجه است.

آقای Evan Wells، مدیرعامل استودیو در تازه‌ترین مصاحبه خود به وبسایت VGC در همین باره به گفت و گو پرداخت و این چالش‌ها را تایید کرد:

ایده توسعه هم زمان چند پروژه را اولین با با آغاز روند توسعه The Last of Us امتحان کردیم. نیل و بروس در آن زمان چهار ماه بود که روند توسعه را آغاز کرده بودند و تیم اصلی مشغول ساخت آنچارتد ۳ بود. با توجه به نیازهای لازم برای اتمام ساخت آنچارتد، به ناچار منابع و نیروها تامین شده برای پروژه The Last of Us به پروژه توسعه Unchrted ملحق شدند و عملا پروژه توسعه TLOU چند ماه در رکود بود.

اعتراف می‌کنم حتی همین امروز نیز ما با این مشکل مواجه‌ایم و نمی‌دانیم چگونه چند پروژه را به صورت کامل پیش ببریم. مسلما ما هم زمان چند پروژه را در دست توسعه داریم اما، در حقیقتا فقط یک پروژه در مرکز توجه قرار دارد.

شایعه: ناتی داگ مشغول توسعه یک بازی چند نفره است

سال گذشته بازی The Last of Us Part 2 پس از مدت‌ها انتظار روانه بازار شد و توانست رضایت طیف وسیعی از مخاطبان و منتقدان را جلب کند. در این بین برخی مخاطبان بازی از نبود بخش چند نفره بر خلاف نسخه اول بازی ناراضی بودند.  آکهی جدید استخدام استودیو Naughty Dog خبر از ساخت یک بازی یا حالت چند نفره توسط استودیو می‌دهد.

به گزارش وبسایت گیم اسپات ناتی داگ به دنبال استخدام یک طراح جدید برای این پروژه است. وظیف اصلی این طراحی خلق سیستمی است که به بازیکنان به دلیل حضور و تجربه این عنوان پاداش دهد و به نوعی موجب شود آن‌ها همواره دلیل تازه‌ای برای تجربه روزانه بازی داشته باشند.  هر چند در این آگهی به طور مستقیم اسمی از The Last of Us Part 2 برده نشده اما، مشخصات دقیق خواسته‌ها از طراح جدید یادآور سیستم بخش چند نفره قسمت اول است و این موضوع می‌تواند احتمال عرضه بخش چند نفره را افزایش دهد.

آقای نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part 2 و مدیرعامل استودیو از طرفداران خواسته بود صبور باشند و پروژه بعدی استودیو ارزش صبر کردن را خواهد داشت.

بازی جدید ناتی داگ ممکن است یک عنوان فانتزی با فضای قرون وسطی باشد

بیش از هفت ماه از عرضه قسمت دوم مجموعه The Last of Us می‌گذرد و همچنان بسیاری از طرفداران پلی استیشن و استودیو Naughty Dog مشغول تحسین و تجربه این عنوان هستند. سوالی که ذهن هواداران را درگیر خود کرده این است که اولین پروژه استودیو برای کنسول نسل نهم سونی چه خواهد بود. آیا آن‌ها قصد دارند به سراغ مجموعه‌های قدیمی خود بروند یا یک آی‌پی جدید را آغاز کنند. به گفته مدیرعامل استودیو آقای دراکمن پروژه جدید استودیو یک “عنوان جذاب” است.

اخیرا آقای Hyoung Nam، طراح هنری ارشد ناتی داگ در وبسایت ArtStation از کانسپت آرت‌های جدید خود رونمایی کرد. این تصاویر حال و هوای فانتزی جاری در قرون وسطی را دارند. در توضیحات تصاویر آمده‌است. “زن جنگجوی شمالی، با الهام از یک بازی جدید می‌دانید که منظورم چیست؟”. بسیاری از طرفداران معتقدند آقای Nam به طور ضمنی به پروژه جدید استودیو اشاره داشته‌است. چند ساعت پس از انتشار این پست وی اعلام کرد مقصودش از “بازی جدید” عنوان «Assassins Creed Valhalla» بوده و طرفداران سو برداشت از گفته‌های او داشته‌اند. با تمام این تفاسیر برخی تحلیلگرا معتقدند وی ناچار بوده چنین صحبت‌های داشته باشد تا از فاش شدن پروژه پیش از معرفی جلوگیری کند.
در پایان می‌توانید این تصاویر را مشاهده نمایید:

Neil Druckmann, PlayStation 5, شرکت سونی (Sony) Neil Druckmann, PlayStation 5, شرکت سونی (Sony) Neil Druckmann, PlayStation 5, شرکت سونی (Sony)

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا واقعا آقای Nam به پروژه جدید استودیو Naughty Dog اشاره داشته یا صرفا آثار جدید خود را با دیگران به اشتراک گذاشته‌است؟

استودیو ناتی داگ درحال ساخت یک بازی جذاب برای کنسول PS5 است

استودیو ناتی داگ سال گذشته شروع به استخدام توسعه دهندگان جدیدی کرد تا یک بازی معرفی نشده را برای کنسول PS5 توسعه دهد. اکنون، این استودیو چ این موضوع را تأیید کرده و اعلام کرد که برای ساخت بازی حدید خود نیاز به استخدام نیروی جدید دارد.

نیل دراکمن، خالق و کارگردان مجموعه The Last of Us اخیراً با انتشار پستی در توییتر مردم را به درخواست کار در Naughty Dog تشویق کرده و اضافه کرده است که این استودیو «درحال توسعه عنوانی بسیار جالب است». در لیست شغلی این استودیو چندین موقعیت مختلف از جمله طراحی انیمیشن، طراح هنری، طراحی بازی، برنامه‌نویسی و موارد دیگر دیده می‌شود.

این که این پروژه چه چیزی است مشخص نیست. دراکمن سال گذشته گفت که بازی بعدی Naughty Dog می‌تواند The Last of Us Part 3 یا IP کاملا جدید باشد. در همین حال، بخش آنلاین The Last of Us نیز موردی است که بسیاری انتظار دارند استودیو روی آن کار کند.

همچنین باید دید که نیل دراکمن در این بازی جدید چه نقشی خواهد داشت. او اخیراً به عنوان رئیس ناتی داگ ترفیع گرفته است، اما گفته است که او حتی با وظایف بیشتر مدیریتی خود به نوشتن و کارگردانی بازی‌ها ادامه خواهد داد.

 

استودیوی ناتی داگ احتمالاً کار روی عنوان نسل بعدی بعدی خود را برای کنسول پلی‌استیشن ۵  شروع کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

ناتی داگ یکی از استودیو‌هایی است که نقشی بسیار مهم را در برنامه‌ی شرکت سونی برای تقویت کتابخانه‌ی بازی پلی‌استیشن ۵ بازی می‌کند و به نظر می رسد که این سازنده کار روی پروژه بعدی خود را شروع کرده باشد.

به گزارش سایت Twisted Voxel ، تغییرات و ترفیعات شغلی در استودیو ممکن است حاکی از این موضوع باشد که این استودیو از نیمه بعدی سال ۲۰۲۰ کار روی بازی بعدی خود را آغاز کرده است.

وینیت آگراوال و ریچارد کمبیر که تا همین اواخر هر دو از طراحان ارشد این استودیو بودند، در سپتامبر سال ۲۰۲۰ به سمت کارگردانی ارتقا یافتند، و این ترفیع می‌تواند نشانه‌ی سمت آن‌ها در پروژه بعدی استودیو باشد.

در ماه سپتامبر، ترفیعات داخلی دیگری نیز در استودیو انجام شد، ماکسیم ژوراولوف به عنوان مدیر انیمیشن، مایکل ماک به عنوان انیماتور ارشد و ماکس دیخوف به عنوان طراح ارشد هوش مصنوعی انتخاب شدند.

استودیوی ناتی داگ

علاوه بر این ویلان برینک در اکتبر ۲۰۲۰ به عنوان مدیر توسعه‌ی استودیو منصوب شد. نکته‌ی جالب توجه این است که پروژه رابرت کرکل در لینکدین نیز بیان می کند که وی کار خود را به عنوان مدیر صدابرداری در یک پروژه جدید که هنوز اعلام نشده آغاز کرده است.

همچنین استودیوی ناتی داگ از نیمه‌ی سال ۲۰۲۰ شروع به استخدام توسعه دهندگانی جدید برای کار روی یک بازی نسل بعدی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ کرد، که به احتمال زیاد این همان پروژه بوده است.

اینکه این بازی جدید چیست؟ سوالی است که باید از رئیس استودیو نیل دراکمن بپرسید.  اندکی پس از رونمایی بازی The Last of Us Part 2 دراکمن گفت که بازی بعدی آنها می تواند دنباله‌ی یکی از بازی‌ها یا یک IP کاملاً جدید باشد. در همین حال، انتظار می‌رود ناتی‌داگ مشغول کار روی عنوان چند نفره‌ی Last of Us نیز باشد.

به‌نظر می‌رسد فعلا خبری از بازی جدید ناتی داگ نخواهد بود

تیم توسعه دهنده بازی The Last Of Us Part 2، هنوز از دوران استراحت پس از عرضه این عنوان خارج نشده‌اند و قصد دارند تا مدتی آهسته ایده‌های خود را پیش ببرند. بنابراین روند توسعه بازی جدید ناتی داگ تا مدتی آغاز نمی‌شود. با دنیای بازی همراه شوید.

یکی از بحث‌های داغ این روزهای محافل گیمینگ، بازی The Last Of Us Part 2 و موفقیت کم نظیر این عنوان است. ساخته جدید ناتی داگ این نمونه بی‌نظیر از سطح توانایی بالای کنسول PS4 است. همانطور که نسخه اول مجموعه تمام توانایی گرافیکی پلی استیشن ۳ را نمایان ساخت. بنابراین جای تعجب ندارد که بسیاری از هواداران سونی و ناتی داگ منتظر پروژه بعدی این استودیو هستند تا ببینند این بار چگونه پتانسیل‌های نهان PS5 توسط ناتی داگ آشکار می‌شود. البته با توجه به اظهارات سازندگان به نظر می‌رسد تا فرارسیدن آن لحظه باید کمی صبر کرد.

نویسنده و کارگردان The Last Of Us Part 2، آقای نیل دارکمن در پادکستی پیرامون مسائل مختلف با هواداران سخن گفت. زمانی که بحث آینده استودیو و پروژه‌های آن مطرح شد، وی مشتاقانه اعلام کرد منتظر آغاز کار روی کنسول پلی استیشن ۵ و چالش‌های مرتبط با آن است. کارت SSD قدرتمند کنسول یکی از موارد جذاب برای آقای دراکمن است. به گفته وی به کمک این ویژگی PS5 آن‌ها می‌توانند به المان‌هایی دست پیدا کنند که پیش از ناچار بودند به دلیل محدودیت‌های سخت افزاری از آن صرف نظر کنند. کارت SSD با از بین بردن و کم کردن صفحات لودینگ و دیگر “محدویت‌ها” به تیم توسعه امکان اضافه کردن ویژگی‌های جذابی می‌دهد. بسیار جذاب‌تر از آن چیزی که تا کنون در بازی‌های این استودیو دیده‌ایم.

با پایان هر نسل از کنسول‌های بازی، به عنوان یک توسعه دهنده همیشه احساس محدودیت خواهد کرد. انگار می‌خواهید به جلو پیش بروید اما، دیوارهایی مانع شما می‌شوند. در نهایت می‌توانید با یافتن شکاف‌هایی هر چند کوچک اما، با ارزش راه خود را هموارتر کنید. آغاز هر نسل جدید مانع یک شمشیر دو لبه است. از طرفی با یک سیستم سخت افزاری جدید طرف هستید که باید زیر و بم آن را بشناسید از طرفی دیگر احساس آزادی می‌کنید و از شر محدودیت‌های پیشین خلاص شده‌اید.

به‌هر حال به این زودی‌ها شاهد عرضه بازی جدید ناتی داگ نخواهیم بود و تیم توسعه دهنده برای مدتی استراحت خواهند کرد. نظرات خود را در این مورد با ما به اشتراک گذارید.

منبع : Gamingbolt


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر