تریلر جدید بازی Halo The Master Chief Collection منتشر شد

در ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ , 14:35:20
بازی-Halo-The-Master-Chief-Collection

کمپانی مایکروسافت امروز تریلر جدیدی از بازی Halo The Master Chief Collection منتشر کرد. ناشر مجموعه وعده می‌دهد تجریه این کالکشن روی کنسول‌های Xbox Series X/S کاملا ویژه و متمایز از سایر پلتفرم‌ها خواهد بود. با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Halo Infinite به عنوان جدیدترین نسخه مجموعه شوتر اول شخص Halo قرار بود به عنوان یکی از بازی‌های هنگام عرضه کنسول‌های نسل نهم مایکروسافت به همراه آن‌ها عرضه شود اما، به دلیل تکمیل نبودن محصول نهایی، تاریخ انتشار به مدت یک سال به تعویق افتاد اما، این موضوع بدین معنا نیست که مسترچیف روی کنسول جدید مایکروسافت حضور نخواهد یافت. پس از گذشت بیش از شش سال از انتشار بازی Halo The Master Chief Collection مایکروسافت قصد دارد بار دیگر این مجموعه را این بار روی کنسول‌های Xbox Series X/S منتشر کند.

تریلر جدید بازی که «The Ultimate Halo Experience» نام دارد، نظرات مثبت منتقدان درباره مجموعه را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، از مشکلات فنی زیادی رنج می‌برد اما، استودیو «۳۴۳ Industries» رفته رفته ایرادات را مرتفع کرد و نسخه فرعی مجموعه، بازی Halo Reach را نیز به کالکشن اضافه کرد.

این مجموعه ارزشمند هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S ،Xbox One و PC در دسترس است.
شما می‌توانید تریلر منتشر شده از اینجا تماشا کنید.

بازی Halo The Master Chief Collection پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت

حتی پس از این همه سال  The Master Chief Collection روی PC خوب پیش می‌رود. با عرضه فصل دوم این بازی استودیو بازی‌سازی ۳۴۳ Industries اعلام کرد که تغییراتی در سیستم پیشرفت در نبرد‌ها به وجود خواهد آمد که پرداخت درون‌برنامه‌ای را در قالب purchase به بازی اضافه خواهد کرد.

تایلر دیویس (Tyler Davis) مسئول روابط عمومی و هماهنگ‌کننده پشتیبانی خدمات استودیو ۳۴۳ Industries اعلام کرد که ماهیت ویژگی purchase شکل دیگری است. در توییت دیویس گفته شد که اشاره‌ای به نحوه پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای، در گزارشی که منتشر شده وجود ندارد. وی چنین گفت که «یک خط در مصاحبه منتشر شده وجود دارد که ما در مورد استفاده از امتیاز‌های اخذ‌شده توسط کاربران در طول فصل بازی صحبت کردیم که آنها می‌توانند از این امتیازات برای بازکردن تجهیزات و شخصی‌سازی‌های قفل شده استفاده کنند. اما لغت purchase به اشتباه در مفهوم پرداخت وجه برداشت شد. ما این لغت را از گزارش حذف کردیم و به جای آن از «باز کردن قفل‌»(Unlock) استفاده کردیم.»

بنابراین اگر گیمر‌ها Halo: The Master Chief Collection را برای بخش چند نفره آن بازی می‌کنند، مطمئن باشند که پرداخت درون‌برنامه‌ای به این عنوان ورود نخواهد کرد. البته این مساله با توجه به وجود داشتن سیستم REQ در بازی Halo 5: Guardians جالب توجه است. این سیستم در این بازی امکان خرید بسته‌های تجهیزات تصادفی را با خرید به وسیله پول واقعی به کاربران می‌دهد( همان لوت‌باکس منفور خودمان).

بازی Halo Infinite جدیدترین ساخته استودیو ۳۴۳ Industries از این فرنچایز انحصاری مایکروسافت است که اولین نمایش از گیم‌پلی خود را سال‌ها پس از معرفی اولیه آن، در رویداد رونمایی از بازی‌های Xbox Series X خواهد داشت. طبق اخبار غیر رسمی این مراسم در ماه جولای برگزار خواهد شد. پیش از لغو مراسم E3 2020 مدیران ارشد ۳۴۳ Industries  گفته بودند که برنامه‌های فراوانی برای معرفی Halo Infinite در این مراسم داشته‌اند.

نظرات خود را در مورد Halo: The Master Chief Collection با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر