مود سیاه و سفید در Ghost of Tsushima بسیار فراتر از یک فیلتر ساده خواهد بود

در ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ , 13:22:00
مود سیاه و سفید در Ghost of Tsushima

طبق گفته کارگردان بازی، در مود سیاه و سفید در Ghost of Tsushima از سینمای کلاسیک ژاپن و آثار کوروساوا، الهام‌ زیادی گرفته شده است. با دنیای بازی همراه باشید.

کمی بیشتر از یک هفته تا انتشار رسمی بازی Ghost of Tsushima فاصله داریم. بازی یک عنوان انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ خواهد بود و به شکل جهان‌باز و پر از سامورایی و عناصر فرهنگ ژاپنی است. هر کسی که کمی با اتمسفر فیلم‌های کلاسیک سامورایی آشنا باشد، به وضوح اشاره‌های بازی به آن فضا‌سازی را دریافت خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانیم Ghost of Tsushima دارای یک مود سیاه و سفید است که از همان آغاز بازی قابل فعال شدن است تا اتمسفر فیلم‌های قدیمی سامورایی را به گیمر القا کند.

جان کانل (John Connell) کارگردان خلاقیت بازی در مصاحبه‌ای با رسانه Entertainment Weekly از تاثیرپذیری از آثار کوروساوا (Akira Kurosawa)، کارگردان فقید ژاپنی صحبت کرده است.

ما یک بازی عالی ساخته‌ایم که گیمر‌ها را به دوره ژاپن فئودالی می‌برد و کوروساوا و آثار او یک از اصلی‌ترین راهنماهای مرجع ما بوده است. هر چه به انتهای توسعه بازی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شدیم، به خودمان می‌گفتیم که برای این مود سیاه و سفید بسیار ویژه، چه نامی انتخاب کنیم. تعدادی کلمات انتخاب کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اگر آن را مود Kurosawa بنامیم چقدر عالی خواهد بود.

در حقیقت تحقیق و توسعه فراوانی روی این مود سیاه و سفید انجام دادیم. به فیلم‌های قدیمی سامورایی برگشتیم تا میزان عمق رنگ‌ها را بیرون بکشیم. سیاه‌ها چقدر تیره هستند؟سفید‌ها چقدر روشن بوده‌اند؟ در مورد صداها به تلویزیون‌های قدیمی رجوع و نوع صدای آنها را آنالیز کردیم. صدای رادیو‌ها و مگافون‌های قدیمی را بررسی کردیم و همه این موارد را در مود Kurosawa پیاده‌سازی نمودیم. در واقع این حالت بازی سیاه و سفید، بسیار بیشتر از یک فیلتر خالی است.

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۱۷ جولای (۲۷ تیر) به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد مود سیاه و سفید در Ghost of Tsushima با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر