آلانا پیرس کارمند سابق IGN به استودیوی سازندهی بازی God of War پیوست
آلانا پیرس، کارمند سابق استودیوی Rooster Teeth و IGN چندی پیش اعلام کرد که به عنوان نویسنده به استودیوی سازندهی بازی God of War ، سانتا مونیکا ملحق شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.
آلانا پیرس سال بسیار شلوغی را پشت سر گذاشته است. این یوتیوبر علاوه بر اینکه صدا پیشگی یکی از شخصیتهای بازی پرانتظار Cyberpunk 2077 را بر عهده داشته است، اعلام کرد که قصد دارد تمرکز خود را بطور تمام وقت روی ساخت بازیهای ویدیویی قرار دهد.
پیرس در پست توییتر خود اعلام کرد که هماکنون در استودیوی سونی سانتا مونیکا به عنوان نویسنده بازی مشغول به کار است. مطمئناً همانطور که مطلع هستید، سانتا مونیکا استودیوی سازندهی بازی پرطرفدار God of War است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و در حال حاضر این استودیوی در حال کار روی دنباله این بازی برای پلیاستیشن ۵ است. پیرس در توییت خود با اعلام این خبر گفت:
بسیار افتخار می کنم که عضو این تیم باورنکردنی هستم
پیرس در ادامه یک ویدیو در این رابطه را روی کانال یوتیوب خود ارسال کرد و توضیح داد که این پرش کاری از رسانه به یک استودیوی بازیسازی هدفی است که او تقریباً پنج سال به دنبال تحقق آن بوده است. وی در ادامه افزود که فعلاً بطور رسمی در سمت پایه در استودیو کار می کند و همچنین خاطر نشان کرد که اجازه ندارد جزئیات پروژهای را که ممکن است روی آن کار کند افشا کند. علاوه بر این، وی همچنین مجاز است که همچنان به کار خود روی پروژههای تولید محتوا مثل کانال یوتیوب و پادکستش ادامه دهد.
با توجه به اینکه بازی بعدی God of War قرار است سال آینده منتشر شود، این احتمال وجود دارد که پیرس مشغول کار روی عنوان دیگری در استودیوی سانتا مونیکا باشد. چنانچه استخدام یک نویسنده جدیدی در اواخر ساخت یک پروژه زیاد منطقی نیست و کمی عجیب به نظر میرسد.
بازی God Of War روی کنسول PS5 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود
در آخرین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از بهترین انحصاریهای نسل هشتم کمپانی سونی یعنی بازی God Of War،روی کنسول PS5 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود.با سایت دنیای بازی همراه باشید.
استودیو بازی سازی Santa Monica با ریبوت بازی God Of War بار دیگر پتانسیل این مجموعه را به همگان نشان داد.سازندگان با اضافه کردن المانهای جدید و حفظ ستونهای اصلی این مجموعه اثری را خلق کردند که با تحسین منتقدان و بازیکنان مواجه شد.همانطور که اطلاع دارید دنبالهی این بازی در دست ساخت قرار دارد و برای سال آینده برنامه ریزی شده است،اما در همین حال،میتوانید تجربه بهبود یافته بازی را در PS5 کسب کنید.
از طریق توییتر رسمی سونی سانتا مونیکا اعلام شد که God of War یک حالت جدید Favor Performance برای PS5 دریافت میکند که میتواند نرخ فریم را تا ۶۰ فریم بر ثانیه بالا ببرد و موجب انتقال فایلهای ذخیره بازی از PS4 به PS5 شود. برای اینکه روشن شود،این نسخه جدیدی از بازی نیست و به پیشرفتهایی برای قابلیت backwards compatibility اشاره
دارد. آنها همچنین اضافه کردند که فایلهای ذخیره بازی God of War 3 Remastered نیز قابل انتقال به PS5 هستند.هنوز مشخص نیست که این دو بازی ارتقا گرافیکی دارند یا خیر.
بازی God Of War هماکنون برای کنسول PS4 در دسترس است.
بر اساس شواهد جدید دو بازی God Of War و ریمستر GoW 3 که از طریق قابلیت Backward قرار است روی کنسول پلی استیشن ۵ در دسترس قرار گیرند، در هنگام عرضه از یک آپدیت گرافیکی جهت ارتقای جلوههای بصری بازی بهره خواهند برد. با دنیای بازی همراه باشید.
پس از اعلام رسمی خبر وجود قابلیت Backward در کنسول پلی استیشن ۵، سونی اعلام کرد فارغ از چند عنوان معدود، تمامی بازیهای PS4 روی این کنسول قابل تجربه خواهند بود. دو بازی که در نسل فعلی با استقبال بسیار خوب مخاطبان رو به رو شدند، دو بازی انحصاری God Of War و ریمستر GoW 3 بودند. سونی قبلا به طور ضمنی گفته بود بسیاری از عناوین انحصاری کنسول PS4 به هنگان عرضه روی پلی اسیشن ۵ از تواناییهای سختافزاری این کنسول استفاده خواهند کرد.
یکی از ماد سازهای معروف به اسم Lance McDonald به تازگی متوجه شده سازندگان در حال آماده سازی فایلهای آپدیت برای God Of War و ریمستر GoW 3 هستند. این دو بازی مدتهاست که آپدیت جدیدی دریافت نکردهاند بنابراین؛ وی معتقد است این آپدیتها جهت ارتقای گرافیکی بازیها برای اجرای روی PS5 است. آقای McDonald میگوید با توجه به اینکه عنوان God Of War 2018 چندی پیش آپدیتی با هدف ثبات نرخ فریم بازی دریافت کرد، حتی بدون ارتقای گرافیکی با نرخ فریم شصت روی PS5 اجرا خواهد شد.
کارگردان بازی God Of War معتقد است که قیمت بازی ها باید افزایش پیدا کند
طبق آخرین اخبار بازی، همانطور که میدانید ۲K Games ابتدای ماه جاری اعلام کرد که نسخههای استاندارد نسل بعد بازی NBA 2K21 با افزایش قیمت ۱۰ دلاری همراه خواهد بود. این شرکت از همان ابتدا از قیمت بازیها دفاع کرده و بحثهایی نیز در مورد نیاز به تغییر یا عدم تغییر آن مطرح کرده بود. اکنون یکی از کارگردانهای صنعت بازی برای افزایش قیمت بازیها صحبتهایی را مطرح کرده است که البته ممکن است بخشی از آنها منطقی نباشد.
کوری بارلوگ کارگردان سرشناس بازی God of War در توئیتر پاسخی به یک پست داده و گفته است که قیمت ۷۰ دلار برای یک بازی هزینهی زیادی تلقی نمیشود. او استدلال خود را به روشنی بیان کرده و گفت که او افزایش جزئی قیمت را به پرداختهای درون برنامهای در بازیهای مدرن ترجیح میدهد.
روی کاغذ، آنچه که کوری بارلوگ میگوید، منطقی است، اما هیچ نشانهای هم وجود ندارد که این افزایش قیمت بهصورت بالقوه تاثیری در این رابطه داشته باشد. ۲K Games در مورد نسخههای پلیاستیشن ۵ و ایکس باکس سری اکس بازی NBA 2K21 و مدلهای پرداخت درون برنامهای مشابهی که میتوانند با نسخههای نسل فعلی داشته باشند، صحبت نکرده است. این سوال بهطور بالقوه در منطقه آمریکا نیز صادق است. درست است که قیمت بازیها بهمدت ۱۵ سال در ایالات متحده یکسان باقی مانده است، اما در مناطق دیگر چنین روندی رخ نداده و بهآرامی طی این سالها افزایش پیدا کرده است.
بهنظر میرسد، فقط ۲K Games بازیهای نسل بعد خود را با افزایش قیمت عرضه خواهد کرد و هیچ ناشر دیگری قیمت بازیهای پلیاستیشن ۵ و Xbox Series X خود را هنوز فاش نکرده است. بنابراین هنوز هم باید منتظر ماند و دید که استاندارد قیمت گذاری این نسل چگونه پیش خواهد رفت. نظرات خود را در مورد قیمت بازی ها در نسل آینده با ما درمیان گذارید.
کارگردان God of War معتقد است توسعه بازی در کنسول پلی استیشن ۵ بسیار سادهتر از گذشته خواهد بود
همیشه آغاز نسل جدید از کنسولهای بازی، زمان ویژهای برای مخاطبان و توسعه دهندگان محسوب میشود. از طرفی معرفی بازیها و آیپیهای جدید و بزرگ، تماشای پیشرفتهای فنی و اضافه شدن قابلیتهای جدید هیجان انگیز است و از طرف دیگر توسعه دهندگان باید روند بهینه سازی و کار با این سیستم سختافزاری جدید را فراگیرند در حالی که تازه به زیر و بم سیستم قبلی خو گرفته بودند.
کارگردان بازی گاد آو وار، آقای کوری بارلوگ پیرامون همین موضوعات در آغاز عرضه کنسول پلی استیشن ۵ به تازگی گفت و گویی داشتهاست. وی در این بازه میگوید:
همیشه وقتی نسلی آغاز میشود، با خود فکر میکنیم پیشروترین نسل را در اختیار داریم و به حد نهایی پیشرفت دست یافتهایم، تا زمانی که خبر عرضه سخت افزار جدید منتشر میشود و ای وای! ما تازه به سیستم جدید آشنا شدهایم. اما احساس میکنم شرایط در نسل جدید متفاوت باشد.
ما اکنون به بنیاد سازوکار سیستمهای کنسولها را آموختهایم بنابراین فکر نمیکنم تغییر نسل به ترسناکی سابق باشد. البته همیشه کمی نسل جدید ناراحتم میکند چون تیم توسعه ما کلی فوت و فن کاربردی آموخته که حال باید آن را رها کند و به سمت نسل جدید و فوت و فنهای آن حرکت کند.
که مشخصا از طرفی جذاب است اما حس احاطه و آشنایی با تمامی جوانب را از دست میدهیم.