عرضه عناوین میان نسلی روی کیفیت بازی های Xbox Series X تاثیرمنفی نمیگذارد
رئیس بخش سرگرمیهای تعاملی مایکروسافت، آقای فیل اسپنسر در تازهترین اظهار نظر خود اعلام کرد عرضه عناوین میان نسلی روی کیفیت بازی های Xbox Series X تاثیر منفی نمیگذارد و مخاطبان میتوانند روی کیفیت بالای بازیها حساب کنند. با دنیای بازی همراه باشید.
طی چند سال اخیر و در مدت ریاست فیل اسپنسر، ایشان همواره سعی کرده سیاست گذاریهای ایکس باکس را از تمرکز روی عناوین انحصاری دور کند و به ارائه سرویسهای جذاب و پر مخاطب برای تمامی مخاطبان مایکروسافت سوق دهد. بنابراین انتظار میرود در بازه چند سال اول عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس، بازیهای انحصاری این کنسول برای پلتفرم رایانههای شخصی و Xbox One نیز عرضه شود و هواداران نگران از این هستند که بازیهای مهم و محبوبی مانند Halo: Infinite برای هماهنگی بر کنسول Xbox One، از کیفیت بالایی برخوردار نباشند. آقای اسپنسر در تازهترین مصاحبه خود با وبسایت GamesIndustry.Biz سعی کرد چشماندازی از برنامههای آینده تیم ایکس باکس ارائه کند.
چندی پیش مشغول بررسی ویندوز ۱۰ بود و متوجه شدم اگر توسعه دهندهای تصمیم به ساخت بازی برای این پلتفرم بگیرد، مطمئنا بهینهترین و قدرتمندترین نسخه بازی، نسخه PC آن خواهد بود. اگر شما ساختههای استودیوهای فرست پارتی ما یا سایر توسعه دهندگان را بررسی کنید به این نکته خواهید رسید. البته میدانیم در مورد PC تنوع بالای سختافزاری همیشه تصمیمگیری را دشوار کردهست. یک توسعه دهنده جوانب مختلف را در نظر میگیرد و در نهایت تصمیم به پشتیبانی از یک سیستم مشخص خواهد گرفت.
بازیکن در محور سیاست گذاریهای ما قرار دارد. برای ما نه پلتفرم و نه بازی محوریت ندارد. میخواهیم هوادارانمان با دوستان خود به تجربه بازی بپردازند و در انتخاب پلتفرم خود آزادی عمل داشته باشند. تنوع در انتخاب پلتفرم و بازی برای مخاطبان ما بالاست و نگرانی از بابت کیفیت بازی های Xbox Series X وجود ندارد.