نسخه Anniversary Edition بازی Dying Light بزودی عرضه خواهد شد

در ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ , 16:15:00
Dying Light, Techland, کنسول Xbox One

استودیو Techland در نظر دارد یک نسخه ویژه از بازی Dying Light با نام Anniversary Edition را در ماه دسامبر عرضه کند. این نسخه علاوه بر در اختیار داشتن تمام محتواهای پیشین، چند محتوای قابل دانلود جدید را نیز به مخاطب عرضه می‌کند. همراه دنیای بازی باشید.

استودیو Techland امروز نسخه Anniversary Edition بازی Dying Light را معرفی کرد. تین نسخه برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One عرضه می‌شود و به گفته سازندگان یک نسخه با ارزش برای همه طرفداران بازی‌های زامبی محور و اکشن اول شخص محسوب می‌شود. این نسخه ویژه شامل نسخه اصلی و تمام بسته‌های گسترش دهنده آن به همراه چندین DLC جدید خواهد بود. نسخه Anniversary Edition در بازه تعطیلات سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد.

این بازی پنج سال پیش عرضه شد و از آن زمان تا کنون توانست با ارائه یک سیستم مبارزه جذاب و جهانی پر جزئیات و خاص طرفداران زیادی را به خود جلب کند. سازندگان با عرضه محتواهای جذاب و به صورت مستمر توانستند در تمام این مدت مخاطبان خود را حفظ کند. یکی از این محتواها، حالت بتل رویال بازی با نام Bad Blood بود که به صورت رایگان برای تمام دارندگان بازی در دسترس قرار گرفت. چندین سبته الحاقی داستانی نیز برای این عنوان تا کنون عرضه شده‌است.

بسته الحاقی Hellraid بازی Dying Light منتشر شد

شاید ۵ سالی از انتشار عنوان Dying Light گذشته باشد اما استودیو تکلند دست از پشتیبانی این بازی برنخواهد برداشت. در این بین به تازگی شاهد انتشار بسته الحاقی Hellraid بودیم که مبتنی بر عناوین هک اند اسلش و نقش آفرینی توسعه یافته است.

بسته جدید جهنم واقعی را در دنیای بازی به وجود خواهد آورد و بازیکنان چالش‌های سختی با حضور دشمنان سرسخت خواهند داشت. پیشتر بتا این بسته الحاقی دردسترس کاربران قرار گرفته بود و بازیکنان بازخوردی را در توییتر به سازندگان اعلام کردند.

Hellraid همچنین در بخش Co-op از چهار بازیکن پشتیبانی خواهد کرد. سیستم پیشرفت این بسته الحاقی نیز بهبودی‌هایی داشته تا بازیکنان تجربه گیم پلی خوبی داشته باشند. تکلند وعده داده آیتم‌های بیشتری برای بازی دایینگ لایت در راه است. بازی Dying Light 2 هم قرار است در آینده نزدیک برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در کنار رایانه شخصی منتشر شود.

 

 

 

استودیو Techland در تلاش است تا عناوین جذاب و هیجان‌انگیزی را به طرفداران خود ارائه دهد. تاخیر بازی‌های Techland جای تعجب ندارد زیرا پیشتر نیز بازی Dying Light تا تاریخ نامشخص تاخیر خورد. حال نوبت به بسته الحاقی جدید Hellraid بازی دایینگ لایت رسیده تا با تاخیر مواجه شود. در اعلامیه جدید استودیو سازنده مشخص شد که نسخه رایانه‌شخصی در ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) و نسخه اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) منتشر خواهد شد. در پستی که اکانت توییتر Techland منتشر کرد، آنها اشاره کردند که بازخورد‌های فراوانی را از نسخه بتای DLC بازی دریافت کردند و همین مساله باعث شده تا این عنوان چند هفته به تعویق بیافتد. 

ما در طول نسخه بتای Dying Light – Hellraid بازخوردهای زیادی دریافت کردیم. با تشکر از همه کسانی که به ما این اطلاعات را دادند، تصمیم گرفتیم تا بازی را برای رایانه های شخصی در تاریخ ۱۳ اکتبر و برای کنسول ها در ۱۴ اکتبر عرضه کنیم.

در ابتدا قرار بود ۲۳ جولای یا ۲ مرداد بسته الحاقی را Dying Light: Hellraid تجربه کنیم اما حال تاخیر جدید به وجود آمده است. بسته جدید جهنم واقعی را در دنیای بازی به وجود خواهد آورد و بازیکنان چالش‌های سختی با حضور دشمنان سرسخت خواهند داشت. پیشتر بتا این بسته الحاقی دردسترس کاربران قرار گرفته بود و بازیکنان بازخوردی را در توییتر به سازندگان اعلام کردند.

بازی Dying Light

از این رو استودیو Techland تصمیم گرفته باتوجه به این بازخورد تغییراتی را اعمال کند و در نهایت تاخیری به وجود آمده است. درباره نام Hellraid باید بیان داشت که به عنوان  Dungeon Crawler بود که از هر دو حالت چندنفره و تک نفره بهره می‌برد. در این بازی یک بازیکنان نقش Game Master داشت و موانعی را برای سایر بازیکنان به وجود می‌آورد. متاسفانه این بازی مورد توجه قرار نگرفت و حال قرار است در قالب بسته الحاقی به بازی مورد اشاره بیاید.

همه ما منتظر بازی بعدی Techland هستیم. دنباله جاه‌طلبانه‌ای با نام Dying Light 2 که گفته می‌شود این بازی در مراحل نهایی توسعه خود قرار دارد. اما همچنان معلوم نیست که چه زمانی امکان تجربه آن را خواهیم داشت. نسخه اول بازی همچنان پشتیبانی می‌شود و حالا به نظر می‌رسد که این پشتیبانی همچنان برای مدتی طولانی ادامه خواهد داشت.

اولا ساندج (Ola Sondej) مدیر ارشد روابط عمومی کمپانی Techland در مصاحبه‌ای با رسانه Gamecrate در مورد آخرین DLC بازی Dying Light که قرار است هفته آینده منتشر شود صحبت کرد. این محتوای قابل دانلود اساساً مبتنی بر مکانیزم‌های بازی فعلی است که Techland در حال کار روی آن است. وقتی در این گفتگو از ساندج سوال شد که آیا این DLC آخرین محتوای دانلودی بازی خواهد بود، او با تعجب پاسخ داد که «پشتیبانی از بازی Dying Light همچنان ادامه خواهد داشت و ما اصلا فکر نمی‌کنیم که Dying Light: Hellraid آخرین DLC بازی باشد. چرا که همچنان قصد داریم پستیبانی خود را از این بازی ادامه دهیم.»

هنوز مشخص نیست که منظور ساندج از ادامه یافتن پشتیبانی‌ها، عرضه محتواهای بیشتر به همین بزرگی خواهد بود یا DLC‌هایی با مقیاس‌های کوچکتر در آینده منتشر خواهد شد. اما به هر صورت این عنوان به مسیر خود ادامه می‌دهد و بسته الحاقی Dying Light: Hellraid در روزهای آینده و در تاریخ ۲۳ جولای (۲ مرداد) برای دارندگان بازی و روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. هفته گذشته بود که تاریخ عرضه این DLC با انتشار تریلری مشخص شد. این محصول در ابتدا قرار بود به عنوان یک بازی فرعی مستقل عرضه شود. قیمت این بسته ۹.۹۹ دلار است و امکان پیش خرید آن وجود دارد.

نظرات خود را در مورد بسته الحاقی جدید بازی Dying Light با دنیای بازی به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر