احمد پور مخبر بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

در ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ , 17:05:43
احمد پورمخبر درگذشت

احمد پور مخبر بازیگر طنز سینما و تلوزیون ایران که سابقه طولانی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف طنز داشت، صبح امروز بر اثر سکته مغزی درگذشت. با دنیای بازی همراه باشید.

بر اساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، صبح امروز خبر درگذشت احمد پور مخبر توسط یکی از باسابقه‌ترین و فعال‌ترین بازیگر عرصه هنر طنز ایران و همچنین همکار سال‌های نه چندان دور احمد پور مخبر، آقای رضا عطاران اعلام شد که بعد از فوت سیروس گرجستانی شوک دیگر بر اهالی عرصه فرهنگ و هنر وارد شد. احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد ۱۳۱۹ در محله گلوبندک تهران بود که برای اولین بار توسط رضا عطاران در نقش یک پیرمرد انتخاب شد و با درخشش در سریال‌های متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۸۵، و مجموعه ترش و شیرین به کارگردانی همان کارگردان در سال ۱۳۸۶ به شهرت زیادی نزد مخاطبان دست یافت.

جالب است بدانید که احمد پور مخبر در سال‌های اخیر نیز پیشنهادات زیادی دریافت می‌کرد، اما بدلیل کم توجهی به این هنرمند توانمند و دستمزد کمی که برای نقش او در نظر می‌گرفتند، عملا خود را از حرفه بازیگری بازنشسته کرد و خانه نشین شد. این بازیگر خوش قلب و مردمی نیز در سال‌های بدور از کار از گزند شایعات مرتبط با خود در امان نبود، به طوریکه چندی پیش عکسی از او درحال دستفروشی منتشر شد که پورمخبر شخصاً در این‌باره اظهارداشت:

دوستان گلم، عزیزانم، هموطنان خوبم اولا کار کردن عار نیست، کارى که یک لقمه نان حلال ازش بشه درآورد گناه نیست ولى تهمت زدن و برچسب زدن گناه بزرگیه. وقتى یک عکسى از هر کسى دیدید سریع قضاوت نکنید،اگر من با یک خلبان هم در کابین خلبان عکس دارم پس خلبان شدم؟؟؟ یا اگر پشت نیمکت کلاسى در یک دانشگاه عکس بگیرم، دانشجو شدم؟؟؟
این عکس، من به اتفاق خانواده به امامزاده صالح و بازار تجریش رفتیم ومن این آقا را دیدم و خواستم خرید کنم، سفره دل این آقا باز شد و من فهمیدم به شدت نیازمند هستند خواستم کمکى به همنوع خودم کرده باشم و از مردمانى که درخواست میکردند باهاشون عکس بگیرم خواستم مبلغى به این آقا کمک کنند. قصد من کمک بود و بس، ولى مثل اینکه براى افراد بیکار و شایعه درست کن سوژه خوبى دست و پا شد.

در کارنامه پربار احمد پورمخبر نیز می‌توان به نظامی‌گری او اشاره کرد. طبق گفته‌های وی او یکی از بازنشستگان ارتش است که از این قضیه هم بسیار راضی است.

دوستان عزیز من بازنشسته ارتش هستم و اگر بازیگر هم نمیشدم روزگارم میگذشت. خداروشکر میکنم که زندگى آبرومندانه اى دارم ودر این سن و سال احتیاجى به کار کردن براى گذران زندگى ندارم.

برخی از آثار سینمایی وی عبارت است از: ۱۳۸۹- لیموترش (سید جواد رضویان)، ۱۳۸۹- اخراجی‌های ۳ (مسعود ده نمکی)، ۱۳۸۸- به روح پدرم (سید جواد رضویان)، ۱۳۸۷- ده رقمی (همایون اسعدیان)، ۱۳۸۶- توفیق اجباری (محمدحسین لطیفی) و غیره.

و کارنامه سینمایی وی عبارت است از: ۱۳۸۴- متهم گریخت (رضا عطاران)، ۱۳۸۶- ترش و شیرین (رضا عطاران)، بزنگاه (رضا عطاران)، ۱۳۹۰- راه در رو (سعید آقاخانی)، ۱۳۹۵- همسایه‌ها (مهران غفوریان)

تیم دنیای بازی درگذشت احمد پورمخبر بازیگر خوش قلب و دوستداشتنی سینما و تلوزیون ایران را به خانواده محترم ایشان و جامعه هنری تسلیت می گوید.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر