احتمال دارد آبسیدین در آینده بازی Pillars of Eternity 3 را توسعه دهد

در ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ , 20:28:39
بازی Pillars of Eternity 3

طبق گفته کارگردان مجموعه، تصمیم توسعه بازی Pillars of Eternity 3 با استودیو «Obsidian» است و در صورت تمایل آن‌ها، امکان ساخت ادامه مجموعه در آینده وجود دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

نسخه اول مجموعه Pillars of Eternity نقش مهم و پر رنگی را در تاریخ استودیو آبسیدین ایفا کرده‌است. این بازی بسیار بازخوردهای مثبت را از سراسر دنیا کسب کرد و توانست استودیو آبسیدین را که آن زمان مستقل بود، از ورشکستگی کامل نجات دهد. اکنون این استودیو به زیر مجموعه استودیوهای مایکروسافت اضافه شده و با اینکه بازی جدید آن‌ها در جهان مشابه با جهان مجموعه Pillars of Eternity جریان دارد، بسیاری از هواداران این استودیو امیدوارند در آینده موفق به تجربه بازی Pillars of Eternity 3 شوند. موردی که به نظر می‌رسد تمام و کمال در گرو تصمیم تیم توسعه دهنده است.

آقای جاش سایر (Josh Sawyer)، کارگردان مجموعه در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد آغاز فرآیند توسعه نسخه سوم در گرو چندین فاکتور مختلف است که مهم‌ترین آن‌ها علاقه و اشتیاق تیم سازنده برای توسعه این عنوان است:

طرفداران نیاز نیست سعی کنند من یا آبسیدین یا هر کس دیگر را قانع کنند. همیشه حمایت‌ها و محبت‌های شما شنیده شده و برای ما باارزش بوده‌است. اگر ما تصمیم به توسعه نسخه سوم مجموعه [Pillars of Eternity] بگیریم با مطمئن باشیم هواداران فعلی و هواداران سابق و همچنین هواداران جدید به وجد می‌آیند و برای این کار در وهله اول احتیاج داریم خود برای توسعه بازی اشتیاق و انگیره پیدا کنیم.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر