رویداد GDC 2021 در جولای امسال به صورت دیجیتال برگزار خواهد شد

در ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ , 18:00:12
رویداد GDC 2021

به تازگی برپا کنندگان رویداد Game Developers Conference 2021 اعلام کردند که این رویداد امسال به صورت کاملا دیجیتال برگزار خواهد شد و قرار نیست حضوری باشد. با دنیای بازی همراه باشید.

در حال حاضر بیشتر رویدادهای ایالات متحده کنسل شده و به صورت رویدادی دیجیتال یا آنلاین برگزار می‌شوند. بنابراین با همه گیری کوید-۱۹ عجیب نیست که GDC 2021 هم چنین باشد. رویدادی در جولای یا همان اوایل تابستان ۲۰۲۱ باید انتظار برگزاری آن را داشت.

ناگفته نماند در بین ۴ تا ۵ ماه مارس قرار است GDC Masterclass برگزار شود که یک سری ایونت جلسه‌ای بوده و شامل هر فردی نمی‌شود.. اینها “یک کارگاه آموزشی مجازی یک و دو روزه برای گروه‌های کوچک است که آموزش‌های عمیق و عملی را در مورد مهمترین چالش‌های امروزی سازندگان بازی ارائه می‌دهد”. شرکت کنندگان مجازی می‌توانند از رهبران فناوری صنعت بازی که میزبان این جلسات هستند، چیزهای زیادی کسب کنند.

سپس در ماه مارس، از ۱۵ تا ۱۹، نمایشگاه GDC به عنوان یک رویداد کاملاً دیجیتالی برای شرکت در برنامه اجرا می‌شود. این ویترین ترکیبی از محتوا و قالب‌ها را دربرمی‌گیرد. از ۱۹ تا ۲۳ جولای رویداد اصلی GDC 2021 برگزار خواهد شد. این رویداد معمول یک هفته‌ای، چند مرحله‌ای آموزشی و متمرکز بر تجارت و بصورت آنلاین خواهد بود. در اواسط این کنفرانس جشنواره‌های Independent Games Festival و Game Developers Choice Awards برگزار می‌شود و از طریق کانال رسمی GDC Twitch به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

کنسول Xbox Series X

 

 

یکی از اولین و بزرگ‌ترین رویدادهایی دنیای بازی‌های ویدیویی که به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا لغو شد، مراسم Game Developers Conference سال میلادی جاری بود. پس از لغو این رویداد بسیاری متوجه شدند که تاثیرات و تحولاتی که این ویروس در صنعت بازی اعمال می‌کند، همه جانبه عمیق خواهد بود. خوشبختانه درنهایت یک کنفرانس دیجیتالی در اوایل ماه جاری برگزار شد که مسلما نزدیک به حال و هوای رویدادهای پیشین نبود. مسئولان از هم‌اکنون برنامه‌ریزی برای رویداد GDC 2021 را آغاز کرده‌اند.

کمپانی بین المللی Informa Tech، مسئول برگزاری رویداد اعلام کرد در حال برنامه‌ریزی و تصمیم گیری پیرامون رویداد آینده است. آن‌ها قصد دارند مراسم سال آینده به صورت ترکیبی از حضوری ومجازی برگزار شود و نام آن را یک “رویداد مجازی قدرتمند” گذاشته‌اند. فعلا جزئیات دقیقی در دست نیست اما بخش حضوری کنفرانس در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد.

نکته جال توجه بعدی اینکه رویداد سال بعد، کم دیر در مقایسه با رویدادهای پیشین برگزار می‌شود. بازه برگزاری مراسم سال آینده از روز دوشنبه ۲۸ام تیرماه سال ۱۴۰۰ تا روز جمعه یکم مردادماه خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر