لوگوی بازی Lords of the Fallen 2 به همراه اطلاعات جدیدی در مورد آن منتشر شد

در ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ , 17:00:01
Lords of the Fallen 2

شرکت سی‌آی گیمز   لوگوی بازی Lords of the Fallen 2 به همراه اطلاعات جدیدی در مورد آن منتشر کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار با دنیای بازی همراه باشید.

مدیر عامل شرکت لهستانی سی‌آی گیمز، مارک تیمیسکی اطلاعات جدیدی را درباره‌ی بازی Lords of the Fallen 2 به اشتراک گذاشت، که بگفته‌ی وی این بازی، بزرگترین پروژه در حال توسعه توسط این شرکت است که اکنون تیمی بیش از ۸۰ نفر روی آن کار می‌کنند.

شرکت سی‌آی گیمز بودجه‌ای بیش از ۶ میلیون یورو را در اوایل سال جاری برای ساخت این پروژه بلند‌پروازانه و سرعت بخشیدن به روند توسعه‌ی آن جمع‌آوری کرده است.

تیمیسکی در این باره گفت :

Lords of the Fallen 2 بزرگترین پروژه ما در استودیوی سی‌آی گیمز است. بازی قبلی با قیمت و خصوصیات کامل منتشر شد و ما چشم‌انداز بزرگتری را برای ساخت این قسمت دنبال می‌کنیم. این دنباله فرنچایز را به سمت فانتزی تاریک سوق می‌دهد و یک سیستم نبرد بهینه شده و چالش برانگیز را به مخاطبان ارائه می‌‌کند.

استراتژی ما در سی‌آی گیمز در مقایسه با سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ به طور قابل توجهی تغییر کرده است. در حالی که Lords of the Fallen 2 با قیمت کامل عرضه می‌شود، Sniper Ghost Warrior Contracts 2 نصف قیمت باقی خواهد ماند. ما از اینکه این توانایی را داریم که روی بازی‌های مختلف از طریق ۲ تیم جداگانه و بسیاری از شرکای خارجی خود در سراسر جهان کار کنیم، قدردانی می‌کنیم.

روند ساخت بازی Lords of the Fallen 2 با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است و پروژه‌ حداقل دو بار قبل از رسیدن به دست استودیوی مستقل هکس‌ورکس در بارسلونا و بخارست بین چند استودیو دست به دست شده است. نیازی به گفتن نیست که هدف این شرکت ساخت یک فرنچایز طولانی – مدت است.

Lords of the Fallen 2

مدیر عامل سی‌آی گیمز همچنین اطلاعات جدیدی را در مورد فرنچایز دیگر این شرکت، سری Sniper Ghost Warrior ارائه کرد، که تا کنون در مجموع بیش از ۱۱ میلیون نسخه از آن فروخته شده است. دنباله‌ی این بازی هم قرار است بزودی منتشر شود. وی درباره این موفقیت گفت:

بسیار خوشحالم که اعلام کنم تا کنون ۱۱ میلیون نسخه [از این سری فروخته شده] است. این فرنچایز برای ما مهم است. ما چیزهای زیادی را از [انتشار] SGW3 آموختیم و با موفقیت Sniper Ghost Warrior Contracts را منتشر کردیم که اخیراً  فروش آن از مرز ۱ میلیون نسخه فراتر رفته است. قسمت بعدی سری SGW Contracts 2 به زودی در سطح جهان عرضه خواهد شد.

 

بازی Lords Of The Fallen 2 توسط استودیوی دیگری تولید می‌شود

طبق اخبار جدید منتشر شده، بازی Lords Of The Fallen 2 قرار است با یک تغییر بسیار بزرگ مواجه شود که یکی از آن‌ها، تغییر استودیوی سازنده است. برای مطالعه این خبر با دنیای بازی همراه باشید. بازی Lord of The Fallen از اولین بازی‌هایی بود که الگوریتم طراحی آن از مجموعه Dark Souls قرض گرفته شد و با ارائه یک داستان و گیم‌پلی متفاوت سبک مخصوص به خود را به کاربران هدیه داد تا آن‌ها چیز متفاوتی نسبت به سری بازی دارک سولز تجربه کنند. فورمول موفق استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) برای مجموعه مذکور به صورت جالبی روی بازی Lord of the Fallen جواب داد و آن طور که تیم سازنده می‌خواستند، نتیجه گرفتند.

نسخه اول این بازی توسط استودیوی Deck13 تولید و عرضه شد، اما بدلیل مشکلات فراوانی که برای توسعه نسخه دوم پیش آمد، حق ساخت این بازی به استودیوی دیگری مولکول شد تا علاوه بر به اتمام رساندن این پروژه، خلاقیت‌هایی برای جذب مخاطب در بازی مذکور پیاده‌سازی کند. ناشر بازی Lord of the Fallen 2 یعنی کمپانی CI Games طی یک خبر رسمی اعلام کرد که استودیوی نوپای Hexworks وظیفه تولید عنوان یاد شده را برعهده گرفته است. اعضای جوان این استودیو قرار است اولین تجربه بازی‌سازی خود را با Lord of the Fallen 2 آغاز کنند و با ترکیب ۲۵ نفری، سرنوشت ساخت یک بازی AAA را تعیین کنند.

به صورت کلی خبری که از سوی ناشر بازی منتشر شد بسیار امیدوار کننده بود، چرا که مطمئن شدیم هنوز برنامه تولید بازی Lords Of The Fallen 2 همچنان پابرجاست و می‌تواند به عرضه آن در آینده نه چندان دور امیدوار بود. در طرف دیگر اما نمی‌دانیم که اعضای استودیوی نوپای Hexworks که اولین تجربه بازی‌سازی خود را پیش رو دارند، چگونه می‌توانند به موفقیت نسخه قبلی یا فراتر از آن دست یابند و این موضوع برای کسانی که Lord of the Fallen 1 را تجربه کردند و به نوعی طرفدار آن هستند، کمی ترسناک است.

نظرات خود را پیرامون بازی Lord Of The Fallen 2 را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamingbolt


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر