اپلیکیشن Xbox Remote Play برای سیستم عامل ios عرضه شد

در ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ , 19:02:43
اپلیکیشن Xbox Remote Play

امروز بالاخره مایکروسافت اپلیکیشن Xbox Remote Play را برای سیستم عامل ios عرضه کرد تا کاربران این پلتفرم نیز بتوانند از امکانات آن بهره‎‌مند شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مدتی است که پای کمپانی مطرح اپل، به طور عمد یا غیر عمد به حوزه گیمینگ کشیده‌است. درگیری و بحث آن با کمپانی اپیک گیمز منجر به یک پرنده قضایی بزرگ شد که بنیان و اساس سیاست گذاری‌های آن‌ها در مورد بازی‌های موبایل را به چالش کشیده و حتی ممکن است کل صنعت گیمینگ از نتیجه این پرونده متاثر شود. با در نظر گرفتن تمام این موضوعات اما، زمان برای کمپانی اپل و صنعت محبوب گیمینگ در گذر است و باید رو به جلو حرکت کند. امروز سیستم عامل ios برای مخاطبان خود یک غافلگیری کوچک داشت.

اپلیکیشن Xbox Remote Play برای سیستم عمال ios عرضه شده و می‌توانید آن را روی iphone و ipod خود نصب کنید.برای دریافت این اپ به این لینک مراجه کنید. این اپلیکشن اجازه تجربه از راه دور بازی روی ایکس باکس وان را از راه دور فراهم می‌کند و این قابلیت از روز عرضه برای کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S نیز فعال خواهد شد. علاوه بر تجربه بازی‌ها، امکان چت و گفتگو با دوستان و اشتراک تجارب شما از عناونی مختلف از طریق share کردن کلیپ‌ها و اسکرین شات‌های مختلف وجود دارد.

البته مایکروسافت همچنان در تلاش است تا سروی گیم پس را نیز به این سیستم عامل بیاورد که تا کنون موفق نبوده‌است. تیم ایکس باکس در تلاش است تا با توسعه یک اپ مرورگر محور این مشکل را نیز سریع‌تر برطرف کند. با توجه به عرضه Xbox Remote Play برای ios انتظار می‌رود بزودی شاهد عرضه این اپ برای سیستم عامل اندروید نیز باشیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر