هدست وایرلس ایکس باکس رونمایی شد

در ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ , 13:10:03
ایکس باکس

در پی موفقیت هدست Pulse 3D پلی استیشن ۵، مایکروسافت هم از هدست وایرلس مخصوص ایکس باکس پرده برداری کرد که بزودی به بازار خواهد آمد. با دنیای بازی همراه باشید.

مایکروسافت در روز قبل به صورت ناگهانی از هدست جدید ایکس باکس که روز ۲۶ اسفند یا قیمت ۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود، رونمایی کرد. این هدست با کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر‌های شخصی و اسمارت‌فون‌ها از طریق بلوتوث سازگار است. در پست جدید Xbox Wire، شرکت از فلسفه طراحی هدست گفت و هم‌چنین تایید کرد که از Windows Sonic، Dolby Atmos و DTS Headphone پشتیبانی خواهد کرد.

میکروفون هدست از کیفیت خوبی برخوردار است. میکروفون از قابلیت Dual Beam-forming بهره می‌برد که تمرکز زیادی روی صحبت‌ها دارد. هدست از قابلیت Auto-Mute (میوت‌ صدا به صورت خودکار) بهره می‌برد که سبب می‌شود اگر کاربر در سکوت باشد، به صورت خودکار میکروفون را خاموش کند تا شارژ هدست هدر نرود. میوت‌کردن به صورت دستی هم امکان‌پذیر است.

میزان بازدهی باتری به این صورت است که با نیم‌ساعت شارژ، دستگاه به مدت چهار ساعت قابل استفاده است. اگر سه ساعت شارژ شود، حدود پانزده ساعت عمر می‌کند. عمر باتری به فاصله شخص از دستگاهی که به آن متصل است بسیار وابسته است. بزودی اطلاعات جدیدی از این هدست منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر رونمایی از هدست را مشاهده کنید.

 

مایکروسافت رویداد دیگری برای ایکس باکس در نوامبر تدارک دید

در سال جاری مایکروسافت چند باری به برگزاری رویدادهای مجازی پرداخت که در هر یک عناوین جدید و جزئیاتی پیرامون ایکس باکس سری ایکس را آشکار کرد. اما به نظر رسیده برای آخرین بار شاهد برگزاری یک رویداد دیگر هم باشیم که باتوجه به اعلامیه جدید ردموندی‌ها، نهم نوامبر امسال برپا می‎شود.

مشخص نیست محتوا این رویداد چیست و احتمال دارد چند بازی انحصاری جدید یا تاریخ انتشار برخی عناوین دیگر با انتشار تریلر جدید مشخص شود. دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس در تاریخ دهم نوامبر با قیمت ۴۹۹ و ۲۹۹ دلار عرضه خواهند شد.

در حالی که ایکس باکس سری ایکس قادر است بازی‌ها را با وضوح ۴K/60 FPS اجرا کند اما مورد دوم با وضوح ۱۴۴۰p/60 FPS به اجرا بازی‌ها می‌پردازد. همچنین نسخه اس از دیسک درایو بهره نمی‌برد و ابعاد بسیار کوچکی خواهد داشت.

اخیرا بود این شرکت اسامی عناوین لانچ دو کنسول نسل نهمی را اعلام کرد و باید منتظر ماند تا در تاریخ نهم نوامبر مشخص شود مایکروسافت چه برنامه‌ای دارد.

منبع:‌ GamingBolt


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر